Te koop:
Merk en model: Omega Seamaster Chronostop 145.008
Diameter: 41mm, 12mm dik
Leeftijd: 50+
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): sept/okt ‘23
Factuur en/of certificaat: niks van dat alles
Originele doos en/of eventuele accessoires: omega service pouch kan je voor weinig erbij krijgen (€20)
Verzendkosten of afgehaald: in overleg, verzenden voor rekening en risico koper
Conditie (krassen, werking etc): best goed, deukje zichtbaar op de foto’s, hier en daar wat krasjes.
Soort uurwerk en kaliber: 865
Vraagprijs: €1500
Eerlijk horloge en volledig origineel, je ziet dat deze is gedragen maar behoudens het deukje geen noemenswaardige zaken. Geen onderhoudsgeschiedenis bekend. Het uurwerk loopt wel behoorlijk strak en chrono reset netjes.
Is veel in zonlicht gedragen gezien de verkleuring van de chronowijzer en de cijfers op de bezel.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.