Omega Seamaster cosmic 2000 orgineel of niet

Vanwaar dat ze niet kloppen? Ze zien er oke uit imo.

De cosmic 2000’s hadden korte wijzertjes

2 likes

Bij nader inzien kom ik meer cosmic 2000’s tegen met die korte wijzertjes. Misschien dat het meevalt.

1 like

De mijne had dat nietin elk geval. Maar ok. Ik vind het in elk geval lelijk.

2 likes

Ik was al aan het typen. :+1:

1 like

Allemaal bedankt. Dan ga ik hem laten maken.

Gewoon orgineel

2 likes

Het enige wat afschrikt is jouw ongefunderdeerde reactie :joy:

4 likes

Zou 'm wel naar een omega service of iig gecertificeerd omega horlogemaker brengen, aangezien speciale pakking van glas en achterdeksel, tevens is 't een 2 delige stift die je eerst eruit trekt en dan kan alles uit de kast gedrukt worden (het is een inwendige kast waar een kast overheen geperst zit, de kast met de kast poten is de uitwendige kast die over het geheel word geperst, leuk ding hoor :sunglasses:

Was wat te snel ja.:sunglasses:, maar om de reactie nou ongefundereerd te noemen.:smirk:

Nogmaals bedankt voor je expertise. Zoveel verstand heb ik er niet van. Maar zal hem naar een officiële dealer brengen.

2 likes

Voegt precies niks toe voor TS.

Leuk dat je hem gaat laten restaureren @Rico1. Hij zal er alleen maar mooier van worden :ok_hand:

1 like

Hou er wel rekening mee dat een service bij een Omega service centre erg duur is (uit mn hoofd zo’n 550 euro voor een automaat). De vraag is of dat een financieel goeie keuze is bij dit horloge.

Dank voor je reactie. Daar zal ik even goed over nadenken. Ik wil hem wel maken. :v:t2::+1:t2:

Gekregen van je ouders zou ik altijd laten servicen. Het is een Omega, gekregen van je ouders.

Laat 'm in ere herstellen en je hebt een top horloge met een mooi verhaal.

2 likes

Dank, Dat neem ik zeker mee in mijn overweging.

Ik heb een soort gelijk model met de zelfde wijzerset.

Ow Nice, ziet er mooi uit. Denk wel dat ik hem laat reviseren als ik het zo zie. :+1:t2::+1:t2:

1 like

Wellicht naar een niet omega horloge maker?

Er is hier een kaartje ergens met horlogemakers…

1 like

Thx voor de tip, ik ga even zoeken

Sorry. Kon m even niet zoeken. Deze:

https://www.horlogeforum.nl/t/zoek-de-dichtstbijzijnde-horlogemaker-met-hf-recensie/

3 likes