Omega Seamaster Cosmic 2000, part deux

Tja, na mijn eerste Omega Cosmic kreeg ik de smaak wel te pakken en toen ik vandaag een Engelse Omega liefhebber ontmoette was de deal snel gesloten. Een ummmm… ‘project’ zullen we maar zeggen…

Gezien de belangstelling die er voor mijn andere Cosmic was, weet ik nog niet of ik 'm zelf hou, of dat ik 'm ongerestaureerd verkoop aan een dappere medeforummer. Je ziet 'm dan wel op het juiste deel van het forum te koop staan.

Menno

Hier wel een foto:

Tjonge, dat ziet er spannend uit zeg.

Loopt het uurwerk nog of is het een totaal project?

Dat had ik er natuurlijk bij moeten zetten: volgens de Engelsman loopt het uurwerk. Gezien zijn reputatie en vakkennis over horloges op Engelstalige fora twijfel ik daar niet aan.

Menno

Erg gaaf!!!
Persoonlijk zou ik hem zelf houden.

Leuk !!

Zo zien we ze graag :slight_smile:
Daar kan je je heerlijk op uitleven.

Ennuuuuhh, als je er geen zin meer in hebt, dan hoor ik het graag !! :slight_smile:

Bas

dat ziet er veel belovend uit, heb je de bezelinsert erbij?

gr,

vincent

Die heeft Ferry wel! Voor de rest is 'ie wel compleet.

Dit soort kasten is lastig open te maken; dat moet je doen met een pompje om 'm open te krijgen. (Ik heb die wijsheid van Richard), gelukkig is deze al geopend.
Hij komt wel even onderaan de lijst met horloges die aandacht nodig hebben, maar gezien het feit dat er niet zo vaak eentje langskomt, heb ik toch maar besloten om 'm te adopteren.

Het is een ‘one owner’ watch. Degene waar ik 'm van gekocht heb, heeft 'm uit de nalatenschap van zijn vader (of maakt het dan een ‘two owner’ watch?) en hij wilde er wel van af. Vandaar.

Menno