Vandaag weer de postbode aan de deur. Geen contactlenzen dit keer, maar weer eens een echt horloge: mijn vorige week -in een opwelling- gekochte Omega Cosmic.
De foto doet het horloge geen recht: het ziet er allemaal beter uit dan gedacht. Als er een inleg in de duikersring zou zitten, zou ik er helemaal niets aan doen! Maar ja, die zit er niet in…
Voorlopig heb ik nog geen andere optie gevonden dan Watchco in Australie (of all places…) een nieuwe, complete duikring kost ongeveer 200 euro :X Da’s behoorlijk meer dan het complete horloge kostte! Er moet toch wel een alternatief zijn, maar ik weet nog niet welk. Advies is welkom!
Ik heb na ontvangst direct contact gezocht met Richard A. en hij heeft er wel weer zin in om dit horloge ook te restaureren.
Ik hou jullie op de hoogte.
Menno
(geen tijd voor een eigen foto, daarom die van eerder deze week maar weer)
Ofrei heeft wel een Bezel (199 US$), maar geen bezel insert (zoals ze wel verkondigen op hun site).
Een band is al helemaal moeilijk, geloof ik. Maar ja, ik wist hoe het horloge er aan toe was, voordat ik 'm kocht. Dus we gaan gewoon rustig verder met zoeken en vragen!