Omega Seamaster De Ville

Hallo,

Eergisteren het doosje geopend met de oude horloges. Ze liggen te stoffen want ik heb een digitale versie die alles bijhoudt van hartslag, stappen, het weer tot het zuurstofniveau in het bloed.

Maar ineens trekt het doosje mij terug trekt naar vervlogen jaren en herinneringen. Een van de horloges was een Seiko 6M13 (Age of Discovery), die heb ik weggebracht bij een horlogemaker, kroontje doet het niet. Een ander horloge is van mijn opa, een Rolex Precision uit 1957. Hetzelfde horloge dat hij om zijn pols had op zijn sterfbed. Dat is alweer 46 jaar geleden. Hij is mooi door zijn eenvoud en heb een horlogemaker in Asten gevraagd die te servicen.

Met de hernieuwde interesse ben ik gaan zoeken naar iets wat lijkt op de Precision en dat is een Seamaster De Ville horloge. Zo mooi. Maar ik zie op alleen hele dure van 1200 of van 600 die aardig versleten zijn. Weet iemand een goede site waar ik kan zoeken op dat De Ville horloge?

Groet, Marcel (nieuw lid)

5 likes

Welkom Marcel,

Foto’s helpen bij zo’n vraag enorm om meer reacties te krijgen.
Horloges uit verstofte doosjes, met een verhaal; wauw, daar houden ze hier wel van :+1:

1 like

Dit zijn er enkelen die in doosje zitten, mag maar 2 foto’s tonen merk ik.

Zag o.a. ook nog een Breitling horloge erin zitten en en een Patek Philip wat volgens mij replica’s zijn.

Verplaatst naar Vintage …