Omega Seamaster de Ville, niet moeders mooiste meer maar dat is ook niet erg. Het horloge is ongeveer 40jaar oud. Ik ben hier nieuw op het forum. Het horloge heeft mijn vader ooit van mijn opa gekregen toen hij zelf 16 was en nu ben ik de trotse eigenaar van het horloge, maar weet er zelf vrij weinig van. Ik wou hem toch met jullie delen.
Mooi horloge, ik denk uit de sixties. Zo’n Fixo Flex bandje droeg indertijd bijna iedereen, maar een mooi leren bandje staat beter. Zoals eerder hier geschreven, een beetje plexiglas poetsen en het ziet er al heel mooi uit. Ik zou het ook een service beurt laten geven.
Heel gaaf! Heb zo’n zelfde horloge van mijn opa gekregen. Inderdaad polywatch en een leren bandje doen veel goed. Ik denk dat de jouwe ook verguld is ipv massief goud?
Niet al te beste kwaliteit foto’s. Op basis vaan wat ik zie:
frontlader
vermoedelijk laatste serie seamaster de ville, dus eerder ‘67
niet te zeggen of het vol goud is. Zoek naar merkje op de kastpoten of tussen de kastpoten
service beurt geven en dan gelijk foto’s laten maken van uurwerk. Dan heb je gelijk caliber en serienummer.
glaasje poetsen, maar als je dat zelf doet de kast goed beschermen omdat je het glaasje er dus niet zelf uit kan halen.
Mooi horloge met dito geschiedenis en idd een leren bandje