Omega Seamaster DeVille 14kt Goud met fluted bezel

Ik scrolde er net snel langs en was op het eerste moment helemaal onder de indruk. Nog nooit eerder gezien, erg apart, in mint conditie en inclusief doos en papieren. Dacht eerst dat deze Seamaster vintage moest zijn, maar de papieren zeggen 2011? Toen begon het te dagen dat ik voor de gek werd gehouden! Maar in mijn achterhoofd spookt het idee van een zeldzaam modelletje nog rond. Dus toch even delen in dit mooie subforum! Wat vinden jullie van dit exemplaar? Hoe echt is dit? Iemand idee van een referentie?

Ken het model niet maar lijkt mij wel origineel. Alleen uit 2011 is hij zeker niet. Doosje ook niet. Op basis van de kleur zou ik zeggen verguld en niet vol goud. zie ook nergens een stempel maar wellicht staat die aan binnenzijde kast.

3 likes

2011 is de landcode die in het boekje is gedrukt… dit horloge zal uit de jaren 70 zijn

Ik geloof dat dit type doosje vooral in de US werd gebruikt. Dus 2011 kan goed de landcode voor de US zijn. De Nederlandse landcode is 1041 en later 1048

5 likes

Lijkt me geen nepper inderdaad.
Waarom je hem niet zo vaak ziet lijkt me geen raadsel daarentegen.

3 likes

Aha interessant! Zo leren we nog eens wat. Het horloge lijkt me inderdaad verguld. Iemand enig idee van het model? Ik kan er niks over vinden online met mijn creatieve zoekopdrachten…

@flowert een statement is het wel inderdaad :stuck_out_tongue:

1 like

Gold plated is hij niet gezien het gouden deksel. Dan is hij tenminste gold filled. Maar ik zou massief goud zeker niet uitsluiten.

2 likes

Het is een 14k vergulde Omega, ref. KM6326

Edit: verguld

4 likes

Gold filled is ie inderdaad!

Bedankt @M035 voor het uitsluitsel!

2 likes

Super gaaf horloge. Onbeleefd, maar wat is de vraagprijs van de verkoper?

Je zou hem bijna alleen al willen hebben om het doosje en het garantiebewijs. Wat een gaaf design zeg.

2 likes

Zeker niet onbeleefd, maar ik zag em staan op een veiling. Ik zal het updaten hier waar het horloge voor weg gaat. Als ik zo rondkijk gaan deze horloges nog voor ruim onder de 1000€ weg. Ik vond dat persoonlijk nog best meevallen!

@Stefanmol lekker retro he :smiley: Helemaal eens!

1 like

Dan kan je voor een bescheiden bedrag rondlopen als een jaren 80 maffiabaas😂

3 likes

Verkocht voor €1200, toch nog redelijk pittig!