Omega Seamaster diver 300

Godver luuk, zo kom ik er nooit vanaf :rofl::rofl::rofl:

3 likes

Mooi verhaal!

Met een blauwe smp 300 kan je nooit verkeerd zitten, zeker niet als kapitein :muscle:.

Alleen inderdaad even zeker zijn of je voor een stalen band of rubber gaat. Rubber is lichter een iets comfortabeler Tegelijkertijd dragen stalen banden van deze generatie heerlijk en gaan langer mee .

Groet van een andere SMP300!

1 like

Haha Willem, jij komt overal vanaf :sweat_smile:

1 like

Prachtig horloge! 1000 euro korting is overigens een goede prijs bij de juwelier! Rubber is geweldig maar als je nieuw ophaalt bij de juwelier zou je evt. op staal kunnen halen (marginaal duurder, los kost de band 750 euro) en later de rubber. Ik heb hem zelf op rubber en bevalt me zeer goed!

Gefeliciteerd met de aanwinst :slightly_smiling_face: De seamaster is een graag gezien horloge op dit forum

Dan zou ik gelijk… overstag gaan :wink:

3 likes

#metoo :sleepy: en ik had zo’n mooie zwarte met staal en rubbâgh band. Damn that flipperaitus

1 like

Mooi verhaal, doen! Kapitein met een Seamaster, zo heurt het… :+1:t2:

Ook nog een mooie optie, sedna. Stond laatst nog in het blauw voor een mooie prijs. :ok_hand:

Gelukkig heb ik de foto’s ook nog. :sob:

3 likes

Welkom op het Horloge Forum Marco!
Voor jou geen betere keuze dan een Omega Seamaster 300, alvast veel plezier er mee gewenst!
In april 2018 kocht ik mijn Omega Seamaster 300, deze gaat nooit meer weg, een geweldig horloge, zie foto (ik ben geen kapitein maar pianist😀).

9 likes

Ik heb de witte en twijfel wel eens over deze. Die plaat speelt zo heerlijk met het licht.

1 like

Die is dan ook wel errug vet!

Enige jammere is dst die plaat wat “matter” oogt. Ik houd wel van wat shine.

1 like

Ik zou voor deze gaan.

8 likes

De ultieme 300, met of zonder lolly :ok_hand:

afbeelding

1 like

Hahahahaha 300 boys forever…! :muscle:t2:

1 like

Gewoon de meest brute 300 ever :fire::muscle:

1 like

Mocht je (in de buurt van) Brabant zijn moet je maar PB’en. Kun je altijd een keer passen.

2 likes

Als ik later groot ben wil ik zo eentje als @HansT
Denk dat me die beter bevalt dan de nieuwere. Net wat ingetogener. Net als ik eigenlijk 🥸

2 likes

Dat is gewoon de mooiste👍

1 like

Vandaag de seamaster gekocht, erg blij mee!

17 likes

Proficiat, mooi horloge voor op de brug maar ook thuis op de bank