Omega Seamaster Diver 300M Co-Axial Master Chronometer – Zwart

Te koop en/of te ruil: Te koop of te ruil. Ruilwaarde: €3.800

Merk en model: Omega Seamaster Diver 300M Co-Axial Master Chronometer – ref. 210.32.42.20.01.001 (zwarte wijzerplaat)

Diameter: 42 mm

Leeftijd: 2020

Datum waarop het in mijn bezit is gekomen (maand/jaar): 16-04-2026 (aangekocht bij Wrist Candy Watches nog 4 maanden garantie)

Factuur en/of certificaat: Ja, compleet met factuur en garantiekaart.

Originele doos en/of eventuele accessoires: Complete Nederlandse set met originele doos, papieren, Omega mesh-band en Omega rubberen band met gesp.

Verzendkosten of afgehaald in regio: Alleen afhalen in Purmerend.

Conditie (krassen, werking etc.): Zeer nette staat met minimale gebruikssporen. Loopt perfect en functioneert zoals het hoort.

Soort uurwerk en kaliber: Automatisch – Omega Co-Axial Master Chronometer Calibre 8800.

Vraagprijs: €3.800

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald dan wel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Met enige twijfel bied ik mijn Omega Seamaster Diver 300M aan. Het betreft de zwarte uitvoering, compleet als Nederlandse set. Het horloge verkeert in een zeer nette staat en wordt geleverd met zowel de Omega mesh-band als de Omega rubberen band met gesp.

Ruilen is bespreekbaar, maar uitsluitend tegen een compleet horloge van een gerenommeerd merk met doos en papieren. Bijbetaling is afhankelijk van het aangeboden horloge.

Het horloge wordt niet verzonden en is uitsluitend af te halen in Purmerend.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

9 likes