Omega Seamaster Diver 300M wit Mesh bacelet en witte omega band

Het verplichte (!) rijtje:
Enkel te koop

Merk en model: Omega Seamaster Diver 300m ref. 210.32.42.20.04.001
Diameter: 42
Leeftijd:van 2020
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Mei 2025
Factuur en/of certificaat: Heeft onderhoud gehad bij Omega in 2025, kaart is aanwezig met 2jaar garantie
Originele doos en/of eventuele accessoires: Originele doos, Let op, originele garantie kaart ontbreekt
Verzendkosten of afgehaald in regio: Verzenden op verantwoordelijkheid van de koper, Ophalen te Sint Niklaas België
Conditie (krassen, werking etc): in rotatie gedragen met andere horloges, goede staat
Soort uurwerk en kaliber: Omega 8800
Vraagprijs: met zwarte omega band 3600
originele witte omega band + originele stainless steel mesh bracelet van Omega met vouwsluiting 4600
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Met toch wel een traantje verkoop ik mijn Omega Seamaster, dit omdat er iets anders op komst is.
Witte Omega band was een speciale band voor de Olympische Spelen in Parijs origineel van Omega, mesh band is ook origineel van Omega

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of

titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

13 likes