Omega Seamaster Diver Fake of Echt?

Hi, ben bezig met een deal op chrono24, maar wie wil heel even meekijken?

Van particulier, geen doos, wel papieren.
Staat is de prijs ook naar. Maar toch zit het me niet helemaal lekker, is iets aan de fotos dat ik twijfel of het een fake is. Thanks voor het meekijken alvast!

Ziet er prima uit. Een betere foto van het uurwerk kan uitsluitsel bieden.

3 likes

Ziet er echt uit, maar ook wel flink gedragen. Ik weet niet of die Chrono prijs dé prijs is? Maar wil je niet liever een paar honderd meer uitgeven voor eentje z.g.a.n.?

2 likes

Ik heb wel een heel ander gespje op mijn Seamaster maar heb géén idee of daar verschillende van zijn :man_shrugging:

3 likes

Interessant. Ik haak even aan. Worden deze horloges überhaupt veel nagemaakt?

1 like

Dat is wel alert ja! :ok_hand:

1 like

Je zou het serial no even kunnen registreren en het metas rapport inzien bij omega.

Misschien faken ze dat ook, maar lijkt me lastig voor fake producten.

Zit op de lugs aan de achterkant.

2 likes

Scherp dat had ik nog niet gezien.

1 like

Ja, hier een voorbeeld die op OF is gepost;

2 likes

:point_up_2:t2: Met die glasbodem moet dat eenvoudig zijn toch? uurwerk zie je het meeste aan

3 likes

Dubbel anker = co-axiaal. Dat maken ze niet na hoor.

2 likes

Je kan al een deel van het uurwerk zien op één foto en dat ziet er ook wel oké uit. Eén goede foto van het uurwerk en we weten het zeker.

1 like

Voor €3488,- zoveel risico?

Je hebt voor een paar honderd meer eentje prima binnen NL met doos in veel betere staat ipv deze bagger uit Italie…

18 likes

Is :it: al niet een :triangular_flag_on_post:

8 likes

Thanks allemaal,

Heb extra foto van het uurwerk gevraagd. Dus even afwachten daarop. Merci!

1 like

Vaak wel. 1 keer een top-ervaring gehad met een Nakamichi CR3-E uit '92 die volledig geserviced en afgeregeld zou zijn.

Het was gewoon helemaal waar. :no_mouth: :sweat_smile:

2 likes

Dat ding is €2500 waard. Je hebt minimaal 500-750 nodig om hem op te knappen en dan heb je geen doos en papieren

Ik heb de mijne vorig jaar verkocht voor €4000 op staal full set plus rubberen band in zeer goede staat.

Nu sta ik wel bekend om mijn fantastische prijzen maar toch

11 likes

Ja, soms… maar Italië is ook gewoon een horloge gek land… en eerder wel eens wat gekocht daar in Italië, en dat was echt een topdeal… dus denk dat soms de prijzen daar ook net ietsje lager liggen.

1 like

Excuses. Wel papieren lees ik nu

€2900 dan

1 like

Hmm, niet helemaal met je eens… ik zie idd wel eens goeie rond de 4k langs komen, maar vaak met alleen rubber.