Ja joh, ze zijn dun gezaaid horlogemakers. Als ik met verkopers praat bij een AD die de opleiding in Schoonhoven hebben gedaan. Hoor ik dat ze daar niet eens leren om een batterij te wisselen, het meeste leren ze dan tijdens stage. En dan alleen batterij wisselen en bandje inkorten. Maar verkopen kunnen ze
. Zal je naam wel onthouden voor als het eens nodig mocht zijn, tot nu toe lopen al mijn horloges perfect. Beetje netwerk opbouwen he 
Een ultrasoon hoeft niet heel duur te zijn maar het wel op dat hij verwarming heeft anders doet net niet zoveel.
Kijk hier maar eens.
Groeten Jeroen
Dank je voor die site Jero, zou die van €90,00 voldoende zijn voor wat ik ermee wil. Zo ja dan bestel ik hem gelijk.

Denk het wel beetje band schoonmaken moet goed gaan, zeker als je het regelmatig doet zodat het vuil niet vast gaat zitten.
Wil hem gaan bestellen, moet je daar dan alleen water in doen of ook nog iets van een schoonmaakmiddel? Ja, ben dus echt A-technisch 
Water met wat Dreft of groene zeep en een klein beetje ammoniak.
Gaat dan wel wat meer stinken dus wel in een goed geventileerde ruimte.
Of zonder ammoniak en dan wat langer laten trillen.
Daarna afspoelen met water en drogen met een föhn.
Je kan het, ik maak nog een horlogemaker van je😀
Ik ga hem bestellen, sta altijd open om te leren. Maar van mijn vader zaliger, die echt technisch was. Kon ook horloges en klokken maken, het enige wat ik van hem mocht was slopen 
Laat maar weten hoe het gaat als je hem binnen hebt👍
Zal ik doen en als ik er niet uit kom, weet ik waar ik moet zijn 
Is besteld, benieuwt wat ik ervan bak 
Als ie aan is niet met je handen in de vloeistof!
Het leven is een aaneenschakeling van risico’s . Ik heb meerdere horloges meerdere malen onder de douche omgehouden. Nog nooit een probleem gehad.
Wat gebeurt er dan?
Ff Google maar ik meen dat het slecht is voor je cellen? Of gasvorming in je bloed?
Ligt me iets van bij.
Ik heb ondertussen wel twee Amerikanen gevonden op youtube die er steak in klaarmaken.
Tijd om te gaan slapen denk ik dan.
hahaha, nu ben ik nieuwsgierig
maar je hebt gelijk 
Ik heb vernomen dat je er steaks in kan bakken
Top Jasper, dus mijn vrouw kan hem ook gebruiken
. Ik heb nogal lange tenen, als ik die erin stop krimpen ze dan? Tenminste ze zeggen wel eens dat ik mij op mijn teentjes voel getrapt. Dus is die functioneel in gebruik 
Dat niet, maar ze worden wel schoon en gebakken