Omega seamaster diver

Doet me denken aan die voetenbadjes die ze aan bejaarden verkochten op van die busuitjes.

Zo’n voetenbadje zuiverde het hele lichaam. En ja hoor, voetjes erin, bubbelen en het water bruin.
In werkelijkheid was het gewoon roest dat door de slechte bouwkwaliteit (of opzettelijk) in het water kwam

1 like

He Jasper, pijnlijke opmerking. Ik ben een bejaarde he. En iik altijd maar denken op vakantie dat mij voeten zo vuil waren. Weer een desillusie rijker :rofl: :rofl:

1 like

Dat je semi-bejaard :wink: was wist ik inderdaad, maar volgens mij val jij toch buiten de doelgroep van die oplichtingspraktijken. :+1:

1 like

Ik heb jarenlang met mijn SMP (300m WR) gedoken.
Eenmaal 50m diep in Egypte.

Daarna een paar x met een Seiko 6309 (150m WR).

Toen 5 jaar met een TAG S/EL auto (200m WR).

De laatste 2 jaar gezwommen met een Halios (200m WR).

Er zijn mensen die ze echt gebruiken. Op tz uk is een profduiker (offshore noordzee) die een SMP als backup gebruikt. 100m en dieper.
Neemt niet weg dat met duiken primair een computer gebruikt wordt.

1 like

Neem ik zomaar van je aan hoor Bernard, ik kom niet dieper dan 3 meter in een zwembad, maar mijn zoon die bij de brandweer zit zegt dat hun duikers echt met een computer duiken. Maar zoals ik al zei denk ik dat er niet zoveel echte duikers op het forum zitten. Tenminste ben ze nog niet veel tegen gekomen, de meeste hebben ze meer voor de looks toch?

1 like

Vrijwel zeker: ja…

2 likes