Ben blij met de expertise hier…
Bij deze zijn zoveel rode vlaggen en duidelijk nep. Bij de betere neppers is het soms wat lastiger maar de grootste weggever bij deze generatie is locatie van de HE valve.
Bij alle (zover ik tot nu toe gezien heb) neppers staat deze te laag nl ter hoogte van de 50. Bij de originele een tikkie hoger
De vlaggers op HF treden uit de anonimiteit zie ik. Is toch dweilen met de kraan open op marktplaats.
Dacht; probeer het eens. Maar geloof dat MP er zakelijk vooral belang bij heeft zo veel mogelijk door te laten gaan.
Wow schitterend exemplaar… zo een vind je niet vaak!
Een miljoen geboden! Die is minstens het dubbele waard😎
Is vast wel echt, alleen geen echte Omega
Zeker waar. Ik word vooral getriggerd door dat hypocriete gelul van Marktplaats zelf. Als ze gewoon hadden gezegd “niet ons probleem, zoek het even lekker uit” dan had ik mn schouders opgehaald.
Hele epistels naar buiten brengen over hoe belangrijk ze merkrecht vinden en corporate social responsibility etc. maar achter de schermen niks doen.
Het is ontzettend krom, maar je mag geen advertentie plaatsen waarin staat dat het een nep-Omega is (ik weet dit dus door designer tassen).
Dus een advertentie met als titel of inhoud “1:1 omega horloge” “omega horloge replica” oid, dat mag niet, dat valt dus onder merk vergelijking.
Als je gewoon in je advertentie zet te koop omega etc, en een vraagprijs van €100, dan moeten kopers daaruit zelf opmaken dat het een nepperd is. De verantwoordelijkheid ligt dus volledig bij de koper…
Ik snap dit beleid ook echt niet, maar zo zit het dus…
En “horloge waar Omega op staat”?
Simpel: als Marktplaats zelf uitspraken moet gaan doen over echt vs. nep, dan hebben ze een klein legertje aan experts nodig, en zelfs die zullen niet alle neppers er op afstand uit kunnen halen.
Als je zo eerlijk bent werk je niet in de marketing.
Ik heb een plaatsgenoot die hele ritsen Lolexen aanbiedt, meerdere keren gemeld, maar hij blijft gewoon komen.