Ben benieuwd of deze echt is ?
Omega horloge in nette staat
Bieden
Nette staat?
Font?
Datum?
Nep.
Hij oogt al nep, dus nep
Volgens mij moet dit een 2201.50.00 zijn maar caseback had op die niet enkel 007 gegraveerd.
Ik ben geen kenner maar dit is echt een heul treurig exemplaar.
Datum, de manier waarop de ‘6’ en zijn index geplaatst zijn, de gravering schots en scheef op de bracelet clasp…
“Ooit gehad”? En nu niet meer? Wegblijven hiervan.
Is niet echt. Nep dus.
Er is al bijna 10 miljoen op geboden dus ik zou hem sowieso laten liggen.
Duidelijk. Bedankt.
“Geen doosje of certificaat”…. Die opmerking alleen al is goed genoeg om het niet te doen.
Zou daar nu een medewerker naar kijken, of word dat met een bot afgedaan ?
MP heeft ook weekend, niemand kijkt er naar om
Ho ho …
We hebben goed naar je melding gekeken, en we hebben besloten er geen actie op te nemen.
… enne:
We zorgen er altijd voor dat onze regels goed worden nageleefd. Om dit te controleren gebruiken we slimme technologie en maken onze collega’s vervolgens een weloverwogen keuze. Net als de beslissing over deze advertentie.
Waarschijnlijk zal er iemand naar kijken maar niks verdachts zien
Met alle respect, maar er worden “rolex” horloges op marktplaats aangeboden voor 100 euro en marktplaats doet daar niets aan. Marktplaats boeit het volgens mij geen ene donder of iets nep is of niet.
Wijzers te kort, lunette wijkt af, font is niet consistent en wijkt enorm af, datum schijf klopt niet waardoor het waarschijnlijk een ander uurwerk is, caseback is om te huilen, gravering van de clasp is elke letter anders… Ik kan nog wel even doorgaan hoe slecht dit is.
Kan een slotje op
Tja… marktplaats blijft marktplaats
Fake. Alleen het achterdeksel alleen al is een grote rode vlag.