Omega Seamaster electric blue, quartz uit 2009. Licht krasje op het glas

Zet in de topictitel het merk en het type.
Verwijzingen naar merken of types waar het horloge op lijkt, zijn niet toegestaan en worden verwijderd.

Alleen te koop:

Merk en model: Omega Seamaster electric blue
Diameter: 41 mm
Leeftijd: 2009
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): ik meen 2018
Factuur en/of certificaat: nee, helaas
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set met de originele Omega card ingevuld en wel.
Verzendkosten of afgehaald: alleen ophalen
Conditie (krassen, werking etc): zeer nette staat.
Soort uurwerk en kaliber: Omega quartz
Prijs is een vaste €2500. Ver onder chrono 24, zeker van dit bouwjaar

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb. :white_check_mark:

Hierbij bied ik mijn zeer mooie Omega te koop aan. Alleen te koop. Zoals u kunt zien is het horloge niet vaak gedragen. Dat is precies de reden van verkoop. Op mijn werk is het niet verstandig om hem te dragen.
Ik ben de tweede eigenaar van het horloge. De 1e eigenaar (komt ook uit het dorp hier) heeft het horloge nieuw in Dubai gekocht en ook bijna niet gedragen.
In de tijd dat ik het horloge heb, heb ik twee keer de batterij laten vervangen bij SL design in Den Haag. Deze juwelier heeft origineel Omega gereedschap om het horloge te openen (en ook te sluiten). Ook is het horloge beide keren getest op waterdichtheid.
Waar ik als particulier GEEN GARANTIE op geef.

Ik ben altijd heel zuinig op het horloge geweest en zou het fijn vinden als hij naar een liefhebber gaat.
Minder bieden heeft geen nut. Dan blijft hij mooi zijn waar die ligt.
Ik heb behalve de originele doos een extra doos erbij. Ook heb ik er een extra schakel bij, voor de heule dikke polsen.

Verkoop graag via bank overschrijving en leden vanaf trustlevel 2 :wink:

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

14 likes

Up met foto’s van de full set

3 likes