Omega Seamaster - Fake

Bedankt allemaal!

1 like

Met een krat bier op kan je nog zien dat deze nep is

Dit soort uitspraken hoeven dus echt niet lijkt mij. Ik vraag het omdat ik serieuze twijfels had.

3 likes

Zo nep als maar zijn kan…
Heb je het uurwerk gezien :confounded:

Alles aan dat ding is om te gruwelen :confounded:

Bedoel het niet lullig hoor, en vind het goed dat je het vraagt!

1 like

Geen probleem, hoe meer ik keek hoe zekerder ik was, maar heb weinig verstand van Omega, omdat ze gewoon niet binnen mijn huidige bereik liggen.

2 likes

Goed dat je het hier vraagt voor je 'm koopt, ik hoop dat je je niet laat afschrikken door sommige vrij directe reacties.

Die côte de Genève op de rotor zijn wel heel mooi uitgevoerd :joy:

Overigens staat er op de sluiting van een Planet Ocean, geen Planet Ocean geschreven.

1 like

Ach nee, zou ik zo reageren als het over andere merken ging, maar Omega weet ik absoluut niets van. 1 dag in de opleiding Horlogemaker, dus dat zal wel snel veranderen :sweat_smile::joy:

Digitale vage afbeeldingen helpen natuurlijk niet.

1 like

Omsomming van wat ik zie:

Band:

• verkeerde neppe sluiting
  • geen inscripties in de endlinks
  • schakels niet rond aan de uiteindes,

Wijzerplaat:

• Datum venster te klein, afwerking van de golfjes heel ruw

Kast:

• afwerking heel slecht, op de achterkant staan ook geen serienummers
  • caseback klopt niet en het uurwerk is een dead give away

Plaatje van ee. 8500 uurwerk.
Sorry voor de wazige foto, maar het is een screenshot van een slomo filmpje. Geen zin om op te staan en het horloge te pakken :joy:

1 like

Ja ik zag al dat bij co-axial bij de ts een punt staat en bij een echte een streepje. Verder zijn de streepjes op de bezel (sorry @Jurk, lunette) vrij dik onder de getallen. Je ziet ook dat de parel op de bezel veel te groot is. Als laatste is “seamaster” minder rood lijkt het dan de seconde wijzer en die zouden even rood moeten zijn.

1 like

Geeft niks Bob! :sunglasses::+1:

5 likes