Omega Seamaster - Fake

Ik kan deze kopen, maar iemand enig idee of dit een echte is? Het merk is absoluut niet mijn expertise.

2 likes

1 like

Hoeveel vraagt de verkoper?

1 like

De gesp hoort er sowieso niet bij, deze is van een Planet Ocean (duhhh) terwijl de dial die van de Seamaster is.

Het type dial ken ik ook niet met een open caseback.

Edit: kennelijk is fake roepen en dat je een echte hebt gezien voldoende ipv een onderbouwing dus bij deze: fake hoor, ik zie het direct!

2 likes

3k

Nep. En slecht ook.

5 likes

Geen seamaster expert, maar heb wel genoeg issues om betere foto’s te willen zien.

Ik heb een originele, dus heel simpel:

Dit is goedkope Chinese troep.
Fake.

3 likes

Dan zijn we klaar :slight_smile:

De dial klopt niet bij de Bezel

Deze dial is van de keramische vezels variant.
De clasp klopt ook niet, hier hoort geen planet ocean op te staan

Planet ocean ? :rofl:

Dit is echt onzin om te bepalen of iets een replica is. :rofl::rofl::rofl:

3 likes

Het uurwerk ziet er nou niet bepaald uit als 3k waard…

O, en er lijkt een schroefje te missen? Zowel voor een nepperd als een echte lijkt me dat toch wel een probleem.

Het leek me te goed om waar te zijn dus bedankt voor de bevestiging.

Maar geeft wel een indicatie of er een “normaal” aanbod wordt gedaan, en de verkoper vertrouwd kan worden. Buy the seller.

2 likes

Die kant op wel ja. Als de verkoper €500 vraagt is er waarschijnlijk iets niet in de haak. Hoeft geen nepper te zijn, maar niemand heeft oprecht de intentie om een Seamaster van de hand te doen voor die prijs. Wil natuurlijk niet zeggen dat iemand die €3k vraagt zeken een echte heeft :grin:

Zie het ook, nu je het zegt!

Sorry hoor, maar dit zie je in een blik, zoals bij zoveel neppers. Goedkoop en slecht afgewerkt.

3 likes

Ik heb nog nooit zo’n slechte replica gezien. Ze hebben 4 verschillende modellen gecombineert in 1. Ver vandaan blijven!

1 like

Nep hele uurwerk klopt niet