Omega Seamaster Great White

Prachtig mooi!

1 like

Mijns inziens het tegenovergestelde, het lijkt haast wel een Chinees ding naast de nieuwe Seamaster. :crazy_face:

3 likes

Zit ook 20 jaar tussen. Nieuwe is minder mooi want zwarte bezel en ronde indexen, en niet gmt.

Groeten
Rutger

ps
Vind ik :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Volledig met je eens! Kan mij echt niet bekoren…

2 likes

Heel mooi!
Voor mij wel een zomerklokje en zou het alleen doen als ik voldoelde de afwisselmogelijkheden heb (ik ken evt andere horloges van jou niet maar ik zou het dus niet als enige of als tweede horloge nemen).
Grt.

1 like

Wat een plaatje hè. Ik moet 'm een keer in het echt zien. Ben er erg benieuwd naar!

1 like

Heb vanavond mijn schoen gezet ,dus wie weet zit dit prachtige horloge er morgen in .

2 likes

Een plaatje!
Maar of ik daar mijn eigen (en de énige die het predikaat ‘Great White’ mag dragen) voor zou verkopen…
Nah.

4 likes

Zit er wel wat lekkers bij? Voor wat hoort wat.

1 like

Een winterpeen ,dat lijkt mij voldoende ben erg lief geweest dit jaar :joy:

1 like

Vind ik dan weer een hele grote plus, ik snap geen reet van de GMT’s… al die wijzers!

Dus ik vind de nieuwe erg mooi, de eerste van heel deze serie die ik mooi vind zelfs. Topper.

1 like

:wink::+1:

1 like

Een soort van Rolex Polar, maar dan wel met leuke details? Ja hoor. Die is niet lelijk. Nu zou ik nooit een moderne Seamaster nemen omdat ik de eeuwige James Bond referentie saai vind, dus ik zou, als ik meer dan duizend ekkies aan een duiker uit zou willen geven toch voor deze gaan:

8 likes