mijn inbelverbinding slaat helemaal op hol door die posts van jou, kun je het voortaan bij 1 plaatje per post houden? de rest kun je misschien bewaren voor Instagram ofzo
Ik vind het maar niks, te groot, goud en over de kleuren ben ik ook niet echt te spreken. Ben een stuk meer dan van de traditionele seamasters als zijn die ook al gauw aan de grote kant.
Nee voor mij ook niet helaas
Zit je mij nu alwéér te bestoken?
Een duiker met chrono vind ik altijd een beetje vreemd.
Mooi horloge, daar niet van, maar hij komt niet voor in mijn top 10. Dus ultiem? Nee.
De kracht zit hem in herhaling
Marketing man!
Wow. Je had niet veel nodig om je eigen vraag te beantwoorden. Één ‘nee’ was genoeg voor jouw ‘ja’.
Dat doet me denken aan de steeds terugkerende vraag aan m’n meisje: ‘laatste biertje om het af te leren?’
Over het horloge: wat mij betreft te lomp, verre van verfijnd.
Toevallig is dat ook degene die jij hebt!
Te groot voor mijn 16.5cm polsjes. Ultiem voor een ander wellicht.
Uhm ja en nee de chrono is hem net niet. kleur combi is perfect gedaan
Tog zou ik hem niet snel koopen
Eerder een nieuwe railmaster of aqua terra
Mss wel maar de gewone is imo even “goed”.
Welk gevoel geeft een horloge je, da’s belangrijk
Ultiem? … dat niet, maar de gewone seamaster op rubber is wel heeeeel erg mooi! … bestaat best een redelijke kans dat ik er een aan het eind van het jaar ga aanschaffen
Kort: nee, want morgen niet op de mat
Iets serieuzer: ook nee. Omdat 44mm voor mij wel past, maar voor de meesten echt te groot is. Daarnaast vind ik 60 uur gangreserve aan de magere kant. Als je vrijdag thuiskomt en hem af doet, haalt 'ie maar net de maandagmorgen (als je vroeg opstaat). Daarbij opgeteld de opzichtigheid waar Breitling -voorheen- zo berucht om was, maakt dit voor mij een bummer.
Dan hebben we het nog maar niet over de prijs. Hoewel dat bij een ultiem horloge niet mee zal tellen.
De ‘gewone’ Seamaster 300m komt voor mij dicht in de buurt van het ultieme horloge. Deze niet: te groot, te duur, te protserig.
De time only titanium/tantalum of de two-tone zou wel een guilty pleasure voor me zijn…
Deze is supergaaf, mss wel ultiem. Dat zeg ik als eigenaar van een Seamaster.
Die heb ik ook blijft prachtig!