Omega Seamaster James Bond Titanium (inclusief foto's)

de anti reflective coating is niet zo hard als saffier - en kan dus wél beschadigen.

2 likes

Helder, letterlijk. Nooit last van zichtbare beschadigingen gehad. Ik vind het wel fijn eigenlijk, maar de normale is op zich al een best wel een glimmerd … dat lijkt mee te vallen bij de Bond versie. :sunglasses:

1 like

Ik zie het helaas vaak bij reparaties. Als ik interesse heb in een nieuw horloge kijk ik altijd naar de behandeling van het glas… Helaas blijft er dan niet veel keuze over :joy:

1 like

Ik heb het ook al wel vaker gelezen hoor en dan specifiek bij Omega. Nou ja, ik zal wel erg voorzichtig met mijn spulletjes omgaan of … ik heb slechte ogen. :rofl:

2 likes

Oh ik moet dit snel vergeten. Want anders ga ik er ook voortaan op letten.

1 like

Ok. Wellicht een beetje groot voor jullie.

Maar wat een mooie omega. Band vind ik juist supergaaf en titanium is perfect. Iets donkerder. Glimt minder dan staal en lekker licht.

Los daarvan. Ik zal hem niet snel kopen.

:beers:

3 likes

:joy: :joy: :joy: … jij ook proost! :beers:

1 like

Moet ik ook last van hebben, denk ik. Ik veeg mijn PO constant af met t-shirts, truien, willekeurige doeken die ik in huis heb slingeren, eender wat eigenlijk. Ik zie er niet meteen krassen op, maar misschien heb ik een betere bril nodig :nerd_face:

1 like

Ja junior. Ze zijn met wij. Lief toch.

:beers:

1 like

Je bent de hele avond al met bierglazen aan het smijten. Volgens mij hang je aan 't fust. :rofl:

@lasteraar, handel. :wink:

PS Sorry voor off topic!

3 likes

Inderdaad, die band vind ik er ook niet bij passen.

De nato met dezelfde kleuren lijkt me wel n topper. Denk dat ie ook mooi zou matchen op de spectre, ware t dat de afmetingen helaas niet overeen komen.

1 like

Ik vond de band BTW wel zwaarder dan verwacht. Maar net iets te vintage

We gaan toch eerst corona moeten doorstaan en terug open grenzen krijgen eer ik naar Nederland kan om een bril. De boetes op dit moment lopen toch hoog op :money_with_wings:

Maar waarom niet, een dag uitstap!

1 like

Deze Bond versie is dunner vanwege de dichte caseback. De glazen caseback van het reguliere model is ietsje dikker.
— —
Ik krijg bij dit model heel erg het idee dat Omega iets te graag de classic Bond Submariner wil nabootsen. Hoe meer het er op lijkt hoe meer je naar het origineel verlang…
Ik had liever gezien dat Omega die zilveren met blauwe indexen als Bondwatch had gekozen. Die is uniek qua kleurstelling, heeft moderne looks en past m.i. veel beter bij Daniel Craig.

3 likes

Oh, ook nog een dichte achterkant? Zonde!

Exact. Beetje faux als je het mij vraagt. Jammer, Omega kan nl. zo véél beter. Maar ja, de marketingmachine regeert ook bij de Swatchgroup enne verkopen doen ze deze toch wel. Hebbedingetje.

BTW Het heeft natuurlijk allemaal met smaak te maken. Als @timemachines er blij mee is, ben ik dat ook. Want daar gaat het om, dat de eigenaar er blij mee is!

1 like

Wat ik persoonlijk ook jammer vind, is dat ze bij de nieuwe serie t opgelegde logo hebben verwijderd. Dat geeft me meer n chique gevoel. Ook al is t n sport(ief)horloge.

Wel weer passend bij t thema is dat ze weer aluminium hebben gebruikt. Wel chiquer met dat embossed, maar met genoeg zonlicht krijg je waarschijnlijk ook patina op de bezel en wijzerplaat.
Zelf prefereer ik meer n contemporary look, maar kan t wel waarderen dat ze er bij hebben stilgestaan.

1 like

En zelfs dan nog 2x een sluiting slopen in 7 weken :laughing:

2 likes

Haha, ja joh … dat lag helemaal aan mijzelf! :joy: :joy: :joy:

1 like

Nee. Maar hij was wel mooi om even mee te pesten.

3 likes

Ik vind hem minder sprekend dan verwacht als ik hem zo op je foto zie, bijna flets.
Voor het model van de band had ik graag iets stoerders / goffers gezien zoals de mesh van de proprof of PO (maar dan in titaan).