Goedenavond allemaal,
Ik krijg het volgende horloge aangeboden. Echter twijfel ik over de originaliteit van de Khanjar logo’s. Is er iemand met veel kennis en ervaring die mij hier wat meer over kan vertellen?
Met vriendelijke groet,
Pieter
Goedenavond allemaal,
Ik krijg het volgende horloge aangeboden. Echter twijfel ik over de originaliteit van de Khanjar logo’s. Is er iemand met veel kennis en ervaring die mij hier wat meer over kan vertellen?
Met vriendelijke groet,
Pieter
Nog nooit eerder een ‘moderne’ Seamaster met Khanjar gezien, maar op basis van de foto’s zie ik niets wat er op wijst dat dit niet origineel zou zijn.
Online vond ik dit:
Het rode zegel zit trouwens nog op het achterdeksel, wat er op wijst dat het horloge nooit open is geweest en het deksel dus ook nooit vervangen is
Het blijft hier aardig stil.
Degene die deze verkoopt, kan die er niet meer over vertellen?
Nee helaas niet!
Heel scherp, dit had ik zelf nog niet eens gezien!
Ik zou er zelf geen premium voor overhebben, tenzij eventueel dat merk met R is. Er staat er ook een op debaai 41mm: Omega Seamaster 168.1630 KHANJAR RARE Stainless Wave Dial Auto Men Watch 42mm | eBay
Het horloge zelf is echt. Lumepip, waves, datum uitlijning, helium valve zit iets rechts van de 10 positie, tekst ziet er goed uit, goed uitgelijnd ook, de bezel is ook heel netjes. Dat klopt allemaal wel. Van die inscripties heb ik geen kaas gegeten. Geen papieren erbij? Ik denk: een inscriptie zou iemand nog wel kunnen maken, maar om dan helemaal zo’n doos erbij te laten maken… Ik zou het wel aandurven. Maarja mensen verschillen in de mate waarin ze dergelijk risico willen (en kunnen) lopen.