Het horloge heb ik nieuw in oktober 2023 gekocht bij https://www.timepiecebank.com/en/watches
Wat maakt de Nekton speciaal en net even anders t.o.v. een reguliere Omega diver?
Een matte wijzerplaat en glanzende golfjes die te voorschijn komen bij een bepaalde lichtinval.
De bezel is vervaardigd uit grade 5 titanium en heeft een met laserablatie afgewerkte duikring.
De caseback is van de Nekton duikboot.
METAS, het horloge is bestand tegen magnetische velden tot 15.000 gauss en voldoet aan de hoogste normen op het gebied van precisie en prestaties.
Gangreserve van 55 uur.
Vrij geveerde balans met siliconen balansveer.
Luxueuze afwerking met gerhodineerde rotor en bruggen met ‘Côtes de Genève’ motief in arabesk.
Merk en model: Omega Nekton Seamaster 300 meter.
Diameter: 42 mm
Leeftijd: december 2021
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): oktober 2023
Factuur en/of certificaat: ik ben de eerste eigenaar.
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set.
Verzendkosten of afgehaald: kan beide, maar voorkeur om af te spreken in de omgeving van Amsterdam/Den Haag/Rotterdam/Utrecht.
Conditie (krassen, werking etc): ik ga voorzichtig met mijn horloges om (OCD trekjes) en ben allergisch voor krassen. De staat van het horloge is uitstekend.
Soort uurwerk en kaliber: Master Chronometer Calibre 8800
De rubberen Omega band is amper gebruikt en het horloge is in roulatie gedragen.
Listprijs is € 7500
Vraagprijs € 4199
Geen interesse in ruil.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.