Omega Seamaster Nekton Co-Axial

Nekton time :dizzy:

Op HF heb ik met regelmaat foto’s geplaatst van deze toffe Omega die je niet overal tegenkomt. Het horloge heb ik nieuw in oktober 2023 in de stickers gekocht bij een bekende Belgische aanbieder. Ik ben allergisch voor krassen en zelfs met een vergrootglas zal je op dit horloge niets vinden :eyes: Heb twee keer het bandje gewisseld en dat liet ik doen bij een Omega service center in Alkmaar.

Merk en model: Omega Nekton Seamaster 300 meter.
Diameter: 42 mm
Leeftijd: eind december 2021
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): oktober 2023
Factuur en/of certificaat: ben de eerste eigenaar en factuur ter inzage.
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set met een prachtige afgewerkte Omega box.
Verzendkosten of afgehaald: voorkeur om af te spreken in de omgeving van Amsterdam/Den Haag/Rotterdam/Utrecht.
Conditie (krassen, werking etc): uitstekende staat.
Soort uurwerk en kaliber: Master Chronometer Calibre 8800

Vraagprijs:

€ 4600 met rode Zealande band

€ 4700 met Omega rubberen zwarte band

€ 4800 met Omega stalen band

€ 4850 inclusief de drie banden

Wil alleen ruilen met een Rolex submariner vanaf 2021 of een Rolex Oyster Perpetual 39 Red Grape.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

18 likes

Er kan een knabbeltje vanaf maar de Nekton is geen gatenkaas :wink:

6 likes