Omega Seamaster NTTD ruil

Long shot, maar is er iemand die de NTTD heeft, en wil ruilen naar een zwarte seamaster diver 300m op milanese met opleg van mijn kant?

Plaatjes voor de sfeer

3 likes

Hoi Kad, Ik heb een NTTD maar ik ben eerlijk, ik kan niet garanderen of hij echt is.

Optisch klopt alles alsook het serienummer maar ik heb hem zelf nooit laten checken omdat ik misschien ook bang ben voor de confrontatie en daarnaast het gewoon een prachtig klokje is en dat vind ik het belangrijkste.

Waarom zou ik hem dan weg willen doen, ik ben meer van de zwarte of witte wijzerplaten. Bijv. De standaard speedmaster staat ook op m’n verlanglijstje.

Dus ik weet ook niet hoe we hier het beste mee om moeten gaan. Bijgevoegd wat foto’s. Ik woon overigens in Limburg en ik weet dat sommig leden behoorlijk kennis hebben om zelf te kunnen valideren.

Groet, John

Verwerken: IMG_1092.jpeg…
IMG_1091

2 likes

Popcorn :popcorn: :sweat_smile:

18 likes

Oei verleidelijk aanbod…

7 likes

Wat is dit nou voor verhaal :rofl:. Dit stinkt aan alle kanten haha. Ik zal hier nooit aan beginnen in iedergeval. Met dit soort horloges neem ik dat soort risico niet.

1 like

Betreft een horloge van bijna 10k (de originele). Dan weet je toch wel waar je die had gekocht, van wie je ‘m hebt gekregen etc. Of had je het horloge ergens gevonden?

3 likes

Dank voor de reacties. Ik snap de twijfels.
Ik heb ’m 3/4 jaar geleden via een Facebook-horloge groep gekocht voor €4.500, zonder papers. Ik laat ’m eerst checken (beweging open, serienummer, referenties) voordat ik überhaupt besluit wat ik ermee doe.

Mocht iemand met kennis uit de buurt (Limburg) er eens naar willen kijken: graag. Verder laat ik het hier voor nu even bij en haal ik ’m uit het aanbod.

Groet, John

2 likes

Nederlands of Belgisch? Want in Belgisch Limburg zitten wel een paar omega dealers en service centers die ik vanbuiten weet

NL :wink:

Ik vind het spannend… laten we hopen dat je een echte hebt, laat je het even weten?

3 likes

Bijzonder, bijna 5k stuk slaan op een horloge en dan op voorhand niet willen weten/laten checken of hij echt is. Nu ben ik ook wel benieuwd wat er uit komt.

1 like

Het lijkt hier de laatste dagen wel alsof kerstmis vroeg is dit jaar…

2 likes

Jongens, we leien er niks mee, we gaan het gewoon zien, laat hem nou even.

Ik hoop dat TS een mooie ruilkans krijgt, killer horloge namelijk die NTTD!