Omega Seamaster, nu de foto's die hij verdient

Onlangs plaatste ik een draadje over een aanwinst, een Omega Seamaster De Ville.

Het horloge heeft een erg mooie wijzerplaat die me ertoe bracht het horloge over te nemen. Ik heb inmiddels veel gezocht en gekeken naar andere Seamaster De Villes met massieve kast, maar ben een soortgelijke plaat nog niet tegengekomen.

Ik heb mijn best gedaan het karakter van de wijzerplaat te vatten in de foto’s, al moet ik zeggen dat het vooral volledig tot zijn recht komt aan de pols en in het zonnetje.

Voor de foto’s heb ik het horloge even voorzien van een mesh band. Ik streef naar een originele Omega band (bruin) met Omega gesp. Mochten Forumleden een Omega band, of gesp (De Ville) willen verkopen dan houdt ik me aanbevolen.

Wat het vermelden nog waard is; het horloge loopt na 60 uur minder dan 10 seconden achter. Een mechanisch horloge met dergelijke preciesie heb ik nog niet eerder in bezit gehad.

Nu eerst een paar foto’s:



En het Omega glaasje

Bedankt voor het kijken en een goed weekend iedereen.

3 likes

Mooi hoor (tu)

mvg

Mooi en de meshband staat goed.

met vriendelijke groet,
Aad

De structuur van de band, lijkt wat weg te hebben van de structuur op de dial (tu)

Mooie foto’s!

Mooi hoor(tu) En de mesh staat er ook goed op, hoewel ik leer mooier vind voor zo’n horloge.

Mooi horloge en een goede bandkeuze!

Gaaf horloge en mooie meshband! (tu)

Prachtige klokje zeker!:smiley: De mesh staat er ook goed bij, hoewel ik er nooit echt fan van ben, doe mij toch maar een grovere stalen band of een mooie leren;)

Bedankt voor jullie positieve reacties. Inmiddels heb ik van Ferrie Sshweitzer begrepen dat het een erg zeldzame wijzerplaat is, die ook hij zelden voorbij heeft zien komen.
De mesh-band laat ik er nu eerst even op zitten.

Een leuke observatie. Ik ben het met je eens!

mooi en ook de band erop gaat goed samen

Mooie foto’s van een mooi horloge en met een - zoals ik al schreef - zeldzame wijzerplaat!

Veel plezier ermee!

Ik ben een beetje aan het spelen met de nieuwe opties in het forum en kom deze oude post tegen.
Destijds verkocht naar Oostenrijk als ik me goed herinner, maar nu ik de foto’s weer zie heb ik daar toch wel heeeeel erg veel spijt van …