Eerst jaren de 2500 gehad (ingeruild bij Clockwise) en nu de 8500. Beide in zilver en hierop ben ik nog steeds niet uitgekeken.
Met oranje accenten gaat denk ik eerder vervelen.
Eerst jaren de 2500 gehad (ingeruild bij Clockwise) en nu de 8500. Beide in zilver en hierop ben ik nog steeds niet uitgekeken.
Met oranje accenten gaat denk ik eerder vervelen.
Vervelen⦠Ik draag die van mij al bijna een jaar onafgebroken, met nog veel meer oranje dan alleen de cijfers. En ik kan je vertellen, hij verveelt mij nooit.
ik heb zelf ook de 8500 met zilveren cijfers (heb de 2500 ook gehad) maar wat een klokā¦de Omega PO vind ik sowieso 1 van de mooiste horloges die er te koop zijnā¦dus ik zou zeggen de 8500 met de zilveren cijfers
Zou ook voor de zilveren cijfers gaan. Tijdlozer en wat mij betreft ook wat meer stijlvol. Tenzij je al wat andere mooie klokken hebt in een veiliger kleurstelling. Dan kan je best een beetje knallen met wat kleurā¦
Kramer in Franeker heeft er volgens mij 1 voor ⬠3.695.
Wist niet dat er onder hfāers zoveel PO bezitters waren. Haar altijd het idee dat deze klok het net niet was onder liefhebbersā¦
Misschien al gezien maar van Baal heeft een occasion uit sept 2015 liggen voor 3750 (oranje cijfers).
@Richard1973: Dank, 41,5 komt inderdaad klein over, mijn pols is 19 cm dus het is zeker dat het de 45,5 moet worden.
@EricPP: Heb de 8500 gepast en door de grote vond ik dat er een betere gewichtsverdeling ontstond. Het ātonnetjesā gevoel had ik ook bij de 41,5mm. Ziet er wel comfortabel uit qua wristshot maar als dit de 41,5mm is heb je denk ik een kleinere pols dan 19cm.
@JR001: Titanium zal zonder meer bijdragen aan het draagcomfort maar ben totaal geen fan van titanium
@Nibby: Mooie combo, wel ernstig oranje
@Patrick1973: Dank, dus qua draagcomfort (ik heb hem maar 5 minuten omgehad) gedurende de dag is de 8500 geen onding vergeleken met de 2500?
@Tempusfugit: Nee, de PO zou wel Il Capo Dei Capi moeten worden. De occasion bij van Baal gezien, thanks.
@RobinH: Mooie optie voor erbij, de band!
@Poster: Dank. jammer dat ik deze niet via de site kan bekijken, het mooie Franeker is wat ver weg voor mij.
@Denny1919: Inderdaad mooi plaatje maar donāt photograph and drive
@ScSi: Had hetzelfde idee qua aantal, niet dat deze niet geliefd zou zijn
@RDK: mooie plaat van de 2500, stond en staat altijd op mijn lijst maar de bezel van de 8500ā¦
Allen dank voor jullie input tot zover, waardeer het zeer, it really helps!
Erg fraai als ik, qua horlogepotješ, vermogend genoeg zou zijn om deze er voor de zomer bij te nemen.
Echter dank voor de bijdrage, leuk om te zien. Het is destijds de meer klassieke look geworden met de zilveren cijfers.