Ben sinds lange tijd aan het kijken naar dit horloge … Ben het al verschillende keren tegengekomen op luchthavens ed …
Het betreft typenr 2918.50.83, met oranje lederen band.
Laagste prijs die ik tot dusver tegenkwam was 4910$ (pakweg 3750 euro).
Eigenlijk zou ik liever steel on steel hebben met typenr 2218.50.00
Er zijn verdeelde meningen over het caliber 3313 die ze erin gebruiken. Initieel zou het een aantal problemen gehad hebben (anno 2006) maar ondertussen reeds opgelost. Ik lees verdeelde meningen.
Ik denk / neem aan dat je het co-axial uurwerk van Omega bedoelt.
Ik heb zelf een aantal co-axial uurwerken en heb er (nog) geen problemen mee gehad.
Ik weet van Ferry Schweizer toen ik een dik jaar geleden eens naar toe ging voor mijn Speedmaster, dat de 1e lichtingen co-axials forse problemen hebben gekend,
Daarna zijn er echter tal van updates van het uurwerk gekomen waardoor er nu geen problemen meer zouden moeten zijn met het horloge.
Ik denk dus niet dat je daar bang voor hoeft te zijn, zeker niet wanneer je het horloge nieuw koopt.
Dank voor de informatie.
Ik zou het uurwerk inderdaad nieuw aankopen.
Goed dat ik me hierover dus geen zorgen hoef te maken.
Zit het qua prijs ok ??
Ik heb het voordeel van verschillende taxfree zones te passeren (luchthavens).
Waar kan je best en goedkoopst terecht voor dergelijke uurwerken ??
Als er iets is waar je hier je excuses NIET voor hoeft aan te bieden dan is het bieden van hulp als iemand daarom vraagt. Ik denk dat we hier allemaal blij zouden zijn als iemand zijn hulp aanbied bij een dergelijke kostbare keuze.
@Lieven, welkom hier en zoals je al hebt gezien is de bereidwilligheid om jou te helpen met de juiste keuze ruimschoots aanwezig. Hou met dit soort aankopen ook rekening met bijv. garantie en service. Prijs alleen zegt niets, er zijn genoeg betrouwbare asressen en experts beschikbaar om jou de juste keuze te helpen maken. Succes ermee!
Eric
Ramniv Schreef:
dimi0808 Schreef:
Ramniv Schreef:
Ik heb hetzelfde horloge. Op staal en moet
zeggen
dat hij in mijn ogen helemaal goed is.
Mocht je vragen hebben, hoor ik het wel.
Zijn vraag is toch duidelijk gesteld?
Ja, maar misschien wil hij nog meer weten van
iemand die het horloge heeft. Maar mijn excuses
dat ik dat aanbood.
Excuses is inderdaad niet nodig en misschien kwam ik wat bot over in mijn bericht maar dat was totaal niet de bedoeling. Ik had er misschien een achter moeten zetten voor een betere nuancering.
Enneh, idd goeie tip om verder te kijken dan alleen de prijs. Met de grijze dealers heb je vaak een nette prijs MET een nette service. Heb zelf goeie ervaring gehad met Luigi Filipucci. Vriendelijke Italiaanse man (tu)
Had de dag/aankoop afgesloten met een lekker Italiaans diner. Vond het wel passend
EricPP Schreef:
Als er iets is waar je hier je excuses NIET voor
hoeft aan te bieden dan is het bieden van hulp als
iemand daarom vraagt. Ik denk dat we hier allemaal
blij zouden zijn als iemand zijn hulp aanbied bij
een dergelijke kostbare keuze.
@Lieven, welkom hier en zoals je al hebt gezien is
de bereidwilligheid om jou te helpen met de juiste
keuze ruimschoots aanwezig. Hou met dit soort
aankopen ook rekening met bijv. garantie en
service. Prijs alleen zegt niets, er zijn genoeg
betrouwbare asressen en experts beschikbaar om jou
de juste keuze te helpen maken. Succes ermee!
Eric
Ramniv Schreef:
dimi0808 Schreef:
Ramniv Schreef:
Ik heb hetzelfde horloge. Op staal en moet
zeggen
dat hij in mijn ogen helemaal goed is.
Mocht je vragen hebben, hoor ik het wel.
Zijn vraag is toch duidelijk gesteld?
Ja, maar misschien wil hij nog meer weten van
iemand die het horloge heeft. Maar mijn excuses
dat ik dat aanbood.
het is geen enkel probleem om te kopen in een internetshop, ook hier geldt weer dat er goede en slechte zijn. Dus als we je daar ook in kunnen adviseren horen we het graag van je!
Excuses is inderdaad niet nodig en misschien kwam
ik wat bot over in mijn bericht maar dat was
totaal niet de bedoeling. Ik had er misschien een achter moeten zetten voor een betere
nuancering.