Omega Seamaster Planet Ocean GMT adjustable Clasp

Kan iemand mij vertellen waar je een betaalbare verstelbare clasp kan kopen voor de Omega Seamaster Planet Ocean Good Planet GMT? Dank!

De originele van Omega is geen optie?

Zeker maar de prijzen lopen nogal uiteen. Ik zie 100 eur voorbij komen maar ook 250 eur. 100 eur vind ik te doen maar 250 is wat veel toch?

Ga maar uit van 250 euro, ik hoor dat de micro adjust clasp van de Speedmaster Chronoscope 200+ euro is, op de foto links;

1 like

Dan komt je vraag 2,5 jaar te laat. Omega heeft de prijs hiervan flink verhoogd van €96,60 naar € 230,- ( even uit mijn hoofd)

2 likes

Ah, OK, dan zal dat het zijn. 2,5 jaar geleden had ik nog geen Omega :slight_smile: Wel een absurde verhoging dan!

Maar wel reëel voor het product.
Gewoon doen, draagt geweldig.

De prijs van het origineel staat wel in verhouding tot de prijs vh horloge denk ik… dwz het is een hoop geld, maar dat is een horloge van 5k+ ook

1 like

Dank allemaal! Kan ik het bij Omega bestellen? Ik weet niet wie de clasp kan leveren. Moet ik er nog links bijbestellen of alleen de sluiting?

Gewoon je AD bellen, ik heb via de mijne laatst nog een strap besteld voor een Speedmaster X-33 gen 2 die al een tijdje uit productie is sinds 2006.

Vorig jaar zo’n clasp gekocht voor mijn planet ocean. 230 of zo. Gewoon doen, het verschil is meer dan 230 euro waard!

Dank! Stomme vraag misschien, maar wat is een AD? Ik neem aan dealer of zo maar ik ben een rookie hier :slight_smile:

Ja

Gun het beter aan een Omega service centrum. Zij hebben ook de kennis en kunnen het direct monteren. Adressen staan op de website van Omega onder service.

3 likes

veel dank!

Dit is allicht nog een betere tip. Toen mijn clasp geleverd was, kreeg de horlogemaker ze niet op de band gemonteerd. Gelukkig had ik een ondernemende verkoper die niet meteen “het lukt niet” als antwoord ging aanvaarden. Hij heeft ze er dan zonder al te veel gedoe opgezet.

@Horloge24 kan dit. Hem ff PB’en.

@Floris155?!

1 like

Kan ik regelen maar kan ook bij André @Horloge24 die is ook Omega service centrum.

1 like

Heb je deze dan gekocht?
Net een PO GMT ontvangen, en wil ook de clasp veranderen.