hij is er … X(
vandaag uit het werk meteen langs “Eugene van Baal” voor een bakkie en natuurlijk de ploprof :)o
wat een klok, super …
erg mooie afwerking ;
hoogglans datum schijf heeft de zelfde kleur en glas effect als het wijzerblad,
saffierglas op de lunette ziet er super uit (is wel wat lastiger mooi op de foto te zetten)
de verstelbare sluiting werkt perfect, (kun je hem tijdens het dragen een fractie strakker zetten, losser ook maar dan moet hij even af)
en de “sharkproof” mesh band draagt geweldig.
geweldige lume … ff snel een foto gemaakt die al meteen een heel mooi beeld geeft.
ligt ondanks de maat super op de pols, mooi vlak (ik weet niet precies hoe je het omschrijft maar soms lijkt een horloge met stalen band wat te gaan “hangen”)
maten vallen op de pols ook erg mee, komt natuurlijk ook omdat de maat nu inclusief kroon en inclusief lugs is …
Ik heb de tijd even niet verzet voor de foto’s en het werd al donker …maar al met al zijn de foto’s nog best aardig.
wijzerblad en lunette zijn diep zwart wat door het snel donker worden wat slecht te zien is …
bedankt voor het kijken en bedankt voor het advies van de laatste dagen (tu)
en peter natuurlijk ook bedankt (tu)
Bedankt voor de mooie foto`s vindt dit de mooiste omega
die ooit is gemaakt vooral de history ervan is met geen
woorden te beschrijven
ooit een kunnen kopen voor 600 gulden lig er nu nog wakker ervan
antonsv (:
@ Seamaster: gewoon om een idee te hebben hoe
ie
bij mij zou staan: wat is de omtrek van je pols
?
( strak met een lintmeter gemeten )
thnx, ongeveer 18,5 / 19cm strak gemeten …
Oops, dan zal het niet lukken bij mij.
Maar laat ik het dan positief opnemen: véél geld gespaard !
( Maar ik blijf toch een héél groot tikkeltje jaloers )
Hij’s helemaal goed. Het onderstreept je forumnaam helemaal. Ik had overigens niet gedacht dat 'ie nog iets groter is dan het origineel! In ieder geval wens ik je veel draagplezier!
yabadabadoo…hij is gaaf Joost, ik heb hem in echt gezien met de oranje band, vond ik ook erg mooi, helaas te groot voor mij…mss eens op zoek naar een “oudje” die is kleiner;) maar over het algemeen geloof ik niet goedkoper…Gefeliciteerd.