Mika,
Goed punt. Zo had ik er nog niet naar gekeken. De PO bij Van Hell is inmiddels niet meer te zien op de site, dus die lijkt niet meer beschikbaar.
Komen vast nog wel andere mogelijkheden. Ik heb (nog een beetje) geduld.
Rogier
Mika,
Goed punt. Zo had ik er nog niet naar gekeken. De PO bij Van Hell is inmiddels niet meer te zien op de site, dus die lijkt niet meer beschikbaar.
Komen vast nog wel andere mogelijkheden. Ik heb (nog een beetje) geduld.
Rogier
Ik zie hem nog wel staan.
1 minuut geleden nog.
Gewoon even de telefoon pakken.
Groet,
Mika
Ik heb geen connecties met Van Hell 
Een zo goed als nieuw “relatiegeschenk” en dan nu verkopen?
Met zo’n klok moet je toch wel hele goede relaties zijn.
Ik zou als ontvanger van dat geschenk toch ook graag de bon hebben in geval van een eventuele garantievraagstuk.
Vreemd. (in mijn ogen)
Groet
Herman
Een zo goed als nieuw “relatiegeschenk” en dan nu
verkopen?
Met zo’n klok moet je toch wel hele goede relaties
zijn.Ik zou als ontvanger van dat geschenk toch ook
graag de bon hebben in geval van een eventuele
garantievraagstuk.Vreemd. (in mijn ogen)
Groet
Herman
Mika,
Net even gebeld. Van Hell zegt dat ze de lunette niet mogen veranderen van Omega. Nu zou ik hem natuurlijk zelf kunnen bestellen op ebay ofzo en dan dan zelf vervangen (als me dat al lukt zonder het horloge te beschadigen), maar dat doe ik liever niet.
Wordt vervolgd…
Mika,
Net even gebeld. Van Hell zegt dat ze de lunette
niet mogen veranderen van Omega. Nu zou ik hem
natuurlijk zelf kunnen bestellen op ebay ofzo en
dan dan zelf vervangen (als me dat al lukt zonder
het horloge te beschadigen), maar dat doe ik
liever niet.Wordt vervolgd…
Niet zelf doen! Een zelfstandige horlogemaker doet dat snel voor je.
Inderdaad niet zelf doen.
Een oranje duikring kan er altijd nog wel op.
Voor een horlogemaker geen enkel probleem.
Weer Mika
Edit: mijn opmerking was niet op zijn plaats
Goedenavond Mika en hcptdg,
Als de AD het niet wil doen omdat hij zegt het niet te mogen doen van Omega, moet ik me dan zorgen maken voor behoud van garantie als ik een horlogemaker vraag de lunette te vervangen?
Nog tips voor een horlogemaker in de regio Haaglanden?
Ga denk ik snel voor de PO bij Van Hell en dan de lunette vervangen.
Groet, Rogier
Nee hoor vwb garantie. En in het ergste geval laat je de oorspronkelijke terugzetten. Kijk eens in het onderdeel Ervaringen met horlogemakers. Er zijn er genoeg in het westen.
Zonder papieren is de prijs veels te hoog, evenals het risiko.
Van dit type schijnen hele goede kopieen in omloop te zijn, die ook door een juwelier nauwelijks meer van echt te onderscheiden zijn, let dus heel goed op.
Zelf zou ik het niet doen, hoewel het een heel mooi horloge is.
Update 2:
Van Hell heeft het horloge afgelopen weekend al verkocht, maar vergeten van de site te halen.
Beetje jammer (zei hij met gevoel voor understatement)
Dat is jammer.
Gewoon uit kijken naar een andere, ze worden vaak aangeboden voor WEL redelijke prijzen. Heb zelf ook een PO (zwarte met witte cijfers), bij William Wien vandaan.
Hou ons op de hoogte. Kom ik op het web wat tegen voor een leuke prijs stuur ik je een berichtje. Succes.
Mika
Hij staat er nu nog op dus denk datje blij moet zijn dat je hem neit gekocht hebt, als hij er meerdere heeft dan zijn ze vast fake.
Gekkehuus,
De PO bij Van Hell is verkocht, die op MP nog niet. Is voor mij nog wel een optie als de verkoper wil zakken naar een prijs onder Van Hell. Anders wacht ik wel, of ga voor de 8500 bij William Wien.
Rogier
Goedemorgen,
Staat nu jonge / oranje PO8500 te koop op MP.
Compleet met bon (je ziet aan de overige reacties hoe moeilijk een klok zonder bon, na een tijdje, weer door te verkopen is)
Nieuwprijs bij b.v. William Wien is je bekend.
Let wel, het is een 45,5mm, behoorlijk groot en de adverteerder zit nog maar heel kort op MP.
Opletten dus.
Groet,
Mika