Beste forum leden,
ik heb via internet een Omega polaris gekocht en daar is wel wat mee helaas. Er zitten vlekken op de wijzerplaat (lijkt of deze ooit warmte/ kortsluiting heeft gehad? Werken doet hij nog goed. Verder is er wat mis met de bad en die is ook erg klein.
Nu mijn vraag, is dit te repareren en zijn er nog onderdelen voor de band te koop? Zou ook nog graag de originele Manuels bemachtigen
Ik zal ze er even bijpakken zodat we weten hoeveel ik er heb. Kan je anders de breedte opmeten van de schakels bij de sluiting ? Dan weet ik zeker dat het de goede zijn.
Tja volgensmij is dat lcd probleem veelvoorkomend en niet echt te repareren. Hoogst waarschijnlijk een gevalletje module vervangen. Echter, ik weet niet of ik dat in deze staat zou doen. Ik zou hem flippen en een nette kopen.
Gaat je geld kosten, die wijzerplaat. Als je er meerdere honderden euro’s voor over hebt kun je een berichtje naar André sturen; Horloge24 met een @ er voor en 'm een PB sturen. Is een actief en bevlogen forumlid en gecertificeerd voor het merk. Dan krijg je hem tiptop terug. De kosten voor de operatie worden mede door Omega zelf gedicteerd.