Omega Seamaster Pro kopen

Ik heb besloten een Omega Seamaster Pro (Model 2531.80.00) te kopen nu ze nog nieuw te koop zijn. De meerprijs voor de co-axial heb ik er niet voor over. Ik kan hem tegen een goede prijs in Zwitserland kopen maar ik vroeg me af of er geen lokale leveranciers zijn die ook een goede aanbieding kunnen maken. Het horloge kunnen ophalen, pas laten maken en eventuele garantie en onderhoud zijn lokaal natuurlijk beter op te lossen. Een reguliere juwelier vraagt er echter Euro 380 meer voor en dat verschil is me te groot.

Voor de goede orde ik ben beslist op zoek naar een nieuw horloge, niet naar een gebruikte! Eventueel iets eerder gedateerde garantiekaart is wel acceptable maar voor dit geld wil ik de krassen er graag zelf op maken :wink:

Hebben jullie nog suggesties?

Groet,

Guus

Wij hebben u een PM gestuurd.

Misschien ten overvloede maar ik bedoel dus het “oude” model Omega Seamaster Pro met de blauwe wijzerplaat met golfpatroon!

http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,40738,40738#msg-40738

Groet,

Guus

Ha Guus,

Ben bang dat deze niet meer leverbaar zijn.
Wilde zelf een Chrono Diver aanschaffen (Oud model), maar kreeg een paar weken terug te horen dat deze niet meer leverbaar is.
Je zou www.sayin-watches.com kunnen proberen, succes.

Stairman.

Aanbiedingen doen via PM op HorlogeForum.nl is niet toegestaan, ik wil u vragen dit in de toekomst niet meer te doen.

Beheerder Schreef:

Aanbiedingen doen via PM op HorlogeForum.nl is
niet toegestaan, ik wil u vragen dit in de
toekomst niet meer te doen.

begrijp ik hier uit als ik zo`n horloge te koop heb dat als ik deze persoon een pm stuur dat het niet mag ?
maar het is toch een pm, en met alle respect jij weet dat toch niet eens.

en kan je misschien hier eens is duidelijk schrijven wat wel en niet mag, ook al omdat ik andere forumleden met een website wel horloge`s zie aanbieden.
en deze niet terecht worden gewezen al is het alleen maar voor de duidelijkheid.

Het gaat er om dat dit forum niet commercieel is omdat we dat allemaal fijn vinden. Anders zou ik er wel een paar van die knipperende banners op zetten, dan heb ik geen kosten aan het forum en kan ik elk jaar ook nog een paar extra mooie horloges kopen :smiley:

En als het forum dan niet commercieel is moet het natuurlijk ook niet zo zijn dat als ik vraag om info over een horloge, ik vervolgens door allemaal handelaren ge-PM’d word met aanbiedingen.
De handelaren onder ons heb ik bijna allemaal al eens ge-PM’d wat er wel en niet mag, ze houden zich er bijna allemaal netjes aan. In het zeldzame geval dat dit regelmatig niet zo is is de oplossing simpel, hun bedrijfsnaam en domeinnaam komt op de lijst met “verboden” woorden terecht.

Handelaren die uitgebreide aandacht willen kunnen een ding doen en dat is een weggeefaktie sponsoren. Dan staat hun naam en internetadres een tijdje heel duidelijk op het forum. Ik verdien ook daar niets aan maar het is leuk als er iets weggegeven kan worden. Toch?

Daarnaast valt het op het forum toch wel mee met een gebrek aan regels? Ik geloof niet dat we hier regelmatig met elkaar overhoop liggen doordat men de regels niet begrijpt. De regels zijn simpel: behandel elkaar met respect en maak geen misbruik van het forum. Makkelijk zat.

ik snap het gedeeltelijk beheerder.

mag dit wel : http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,45315,45352#msg-45352
deze persoon is een voorbeeld hoor er zijn er meerdere die het op deze manier doen.
ik heb er trouwens zelf geen moeite mee als iemand het doet.

Dat is inderdaad iets over het randje. Gelijke monniken, gelijke kappen, ik zal Robbie een PB sturen.

Zie even mijn nieuwe topic!! :slight_smile:

Groet,

Guus