Omega seamaster prof. GOEDE DEAL?

Hallo mensen effe een vraag. Een omega seamaster proff.QUARTZ uit begin 2000 full-size, incl. doos, boekjes en certificaat voor 500 euro is dat een goede deal?

Groeten Franklin

als die netjes is lijkt me dat niet gek

tik het model in op www.chrono24.com (bij zoeken) en dan heb je een goede vergelijking.

hans

Afhankelijk van de staat een prima deal!

leeuwentemmer Schreef:

Afhankelijk van de staat een prima deal!

Klinkt goed, als je em niet wilt ken ik iemand die misschien wel geinteresseerd is. PB me maar als je besluit em niet te kopen.

Als hij origineel is (dus geen aftermarket band en/of bezelinsert) dan lijkt het een prima deal.

Nou ik vroeg ofik ermee naar een juwelier kon gaan voor echtheidscontrole en nu hoor ik niks meer!!

oke dan weet je nu wel genoeg dan was het goed koop is duur koop geworden :sunglasses:

Als het te mooi is om waar te zijn … is het meestal niet waar… :wink:

Prima deal, ik heb niet veel meer gegeven voor mijn automatic, ook compleet

Ik heb mijn Seamaster (zie foto) in 2004 tegen de nieuwwaarde van €1.150,00 aangeschaft. Stel dat hij in 2000 €1.000,00 heeft gekost is de prijs dus na negen jaar de helft. Lijkt me een redelijke deal, zeker als alles erbij zit wat erbij hoort en er goed uitziet.

Succes ermee?
René

Ik heb besloten om er toch van af te zien. Ga toch liever voor een jonger bond model en automatisch!

goede keuze, soms kun niet niet wennen aan de tikkende wijzer