Ik heb ook een hele mooie en deze is voor mij ook een blijvertje. Prijzen stijgen ook rustig mee en mooie exemplaren worden steeds zeldzamer.
Die lume is echt geweldig hé
Enne…heeft echt niet veel zonlicht nodig om zo te kunnen stralen.
Is ook een van de weinige horloges die zo ruim en smaakvol voorzien zijn van lume
Er komt wel een moment dat ook deze harder in prijs gaan stijgen, dit zijn nog de laatste echte (pre-Swatchgrap) Omega horloges en worden op een gegeven moment heel gewild.
Ja en ik had hem in feite véél te goedkoop verkocht…
Als je ziet wat ze nu voor die nieuwe Seamasters vragen.’.
En moesten ze dan nog mooi zijn…
Ik weet niet wat er afgesproken was maar onder €2500 “mag” je hem zeker niet verkopen.
Tuurlijk, en als je ziet welke wrakken er soms op chrono24 staan…
En als horlogegek moet je jezelf steeds afvragen “ wat als ik ooit een terug een Seamaster wil ? “
Inderdaad Marc,
Een beauty. Zelf ben ik ook niet geheel gelukkig met het ‘afhaken’.
En ben inderdaad nieuw hier en een beginner
Maar een Omega Seamaster van rond de 2k is mijn eerste duurdere horloge. En blijkbaar kan het dan niet vlug genoeg gaan als de beslissing als koper is gevallen. Ligt dat aan mijn ongeduld om effectief een Seamaster rond de pols te hebben of … voelde ik de twijfel bij jou.
Nevertheless dank voor het aanbod, de prettige communicatie en hopelijk zien we elkaar eens in levende lijve in de buurt van Leuven.
Zo meteen ga ik achter de Bond en zijn wij allen tevreden
Geen probleem Luc, het is je van harte gegund
Maar nu ik hem toch in huis had dacht ik bij mezelf dat ik even goed een fotoke kon maken nu dat het gestopt was met regenen.
Ondertussen zitten ze weer achter mijn Seamaster aan.
Maar ik was blij omdat ik zulke dingen niet graag verzend…toch een groot risico. Daarom verkoop ik liever aan iemand uit de buurt.
Kijk goed uit je doppen straks en geef liever iets meer zodat het je volledige smaak is. Een horloge laten opknappen kost ook veel geld.
Succes !
Edit: dat ik een dag later reageerde had niks met twijfel te maken. Ik had toch immers gezegd dat ik niet alle dure stukken thuis bewaar ? En ik moest ook nog de doos en de papieren zoeken.
Als het niet 100% in orde is verkoop ik niet. Dat weet men hier op het forum maar al te goed.
Zou er geen gewoonte van maken hier op het forum…want dan iets met pek en veren hoor
Ik ben sinds een paar maanden ook in het bezit van de Peter Blake uit 2006. Hoewel het een erg mooi exemplaar is weet ik nog niet of het een blijvertje is. De tijd zal het leren …
Op 2dehands staat of stond een quartz midsize Bond met redelijk wat verkleuring en krassen, voor iets meer dan 2000 euro.
De verkoper gaf aan dat die een groot onderhoud had gekregen, wat ik gek vond gezien de staat van de wijzers.
Na verzoek om uitleg zei hij dat de kast een grote beurt had gektegen bij een Omega dealer.
Hij had voor een onderhoud gekozen, geen restauratie.
Ik geloof er niet veel van, zelf dan nog, zou deze versie dat geld zeker niet waard zijn volgens mij.
Ik hád ‘m!
Nieuw gekocht, tien jaar non-stop gedragen en toen verkocht voor nagenoeg dezelfde prijs.
Toch spijt van…
Maar mijn vriendin heeft de midsize-versie, oftewel de ‘Petertje Blake ’, dus ik zie nog dagelijks iets dat er sterk op lijkt.
No Way
Is nog te krijgen voor vrij redelijke prijzen
Ik wilde de mijne ook ooit verkopen.
Gelukkig nooit doorgezet. Het is een blijver.
Mijn eerste “luxe” horloge.
Ik bedoelt een nieuwe Seamaster zoals ze op de Omega site staan,
Ah oké
Ik snap
Spellingscontrole
Ik bedoel, bedoel ik
3 keer gekocht en 3 keer verkocht…het enige horloge waarvan ik ECHT spijt heb dat ik het ooit heb verkocht …
Ik had bijna die van @EVH gekocht.
Toen niet gedaan. Spijt van aangezien ik nu behoorlijk meer heb betaald.
Ach, je hebt er nu in ieder geval één
Ik heb bewust de quartz versie gekocht. Weet zo niet welk type het is maar bewust gekocht zodat ik deze elk moment kan pakken zonder de boel weer te moeten instellen. Qua looks hetzelfde maar voor mij meer gemak Zie de quartz versie ook eigenlijk nooit langs komen?
Edit: Quartz is ref 2264.50