Lang gezocht naar een Seamaster Pro in perfecte staat, super blij mee, maar ik heb in de afgelopen maanden weer van alles bijgekocht, en ben bang dat deze in de kluis blijft liggen… Dat is zonde.
Dus ja, helaas gaat deze vertrekken. Wel een buitenkansje voor een geluksvogel op HF, want mooier & goedkoper ga je deze niet vinden.
Let wel op, het horloge MOET niet weg, dus de prijs is vast. Ik snap dat elke liefhebber die op zoek is naar een nieuw model Seamaster hem wil hebben voor 2 knikkers en een scheet, maar ik heb hem bewust laag geprijsd omdat ik niet echt zin heb in onderhandelingen en ruilen voor non courant spul voor de hoofdprijs.
Mocht je willen weten met wie je zaken doet?
Hier kan je lezen wat voor een lief ventje ik eigenlijk ben : munkel
Merk en model: Omega Seamaster Pro 300m
Diameter: 42
Leeftijd: eind december 2019
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): begin 2026
Factuur en/of certificaat: full set
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set
Verzendkosten of afgehaald in regio: Franeker, Friesland
Conditie (krassen, werking etc): 98% als nieuw, een haarlijntje op de sluiting
Soort uurwerk en kaliber: 8800 Co-Axial
Vraagprijs: 3750,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.