Omega Seamaster professional Diver 300

Dankjewel voor je terugkoppeling en advies.
Bijgaand vind je de foto

Ik zal

Ik vind deze veel te duur voor watch only en quartz.
Heb je wel de servicegeschiedenis erbij?

Volgens mij is dit ook een damesmodel, of niet?
Ziet er klein uit.

1 like

Prijs is marktconform, wellicht max 10% tot 15% te duur… prachtig horloge, dus kopen om te dragen! Maar deze in de kluis leggen, met de hoop er het dubbele voor te krijgen over een paar jaar is zinloos. Succes! Ps, regelmatig op dit forum een maatje groter te vinden, vaak goedkoper, en soms zelfs voor paar honderd piek meer een automaat… daar zou ik lekker naar op zoek gaan.

1 like

Is dit niet te duur voor een 36mm variant?

Heb het even opgezocht.

2 likes

Meehhh, chrono24 zit tussen de 1700 en 2200… (binnen eu) maaruuh, ik zou het er zeker ook niet voor betalen!!

2 likes

Is voor mijn gevoel altijd 20-25% over marktwaarde ongeacht de advertentie.

2 likes

Ja, hahaha, dat hoop ik ook altijd… maar eens hoor. Het is maar een indicatie, ik denk dat de beste deal op internet Inc. Forum zeker 20/25% lager kan zijn… maar dan moet je vaak wel goed speuren…

1 like

Dankjewel voor je uitleg, word enorm gewaardeerd

1 like

Dit is een 36mm inderdaad, watch only. Vind hem zelf ook prijzig

NIet voor de medium gaan als je hem als investering ziet, tenzij de prijs veel beter is dan hier het geval is.

Is eerder een Blake dan een Bond trouwens.

De foto is zo genomen dat je moeilijk opmerkt dat het om de medium maat gaat.

1 like

Nee :thinking:

hilarisch
:joy:

1 like

Dat is een ander verhaal ik praat over automaten natuurlijk.
Dan zou ik het niet doen is ook te duur en te klein.

Zeker doen. Succes met je toekomstige welvaart.

Dit is idd een “Peter Blake”. Koop dan op zijn minst een automaat.
Ik vind dat zelf een zeer geslaagd horloge.

3 likes

Quartz is op zich niet zo erg bij Omega, ze zijn redelijk gewild.
Ga dan wel voor 41mm en full set.
Een Bond heeft skeleton hands trouwens👍🏻

1 like

Zo’n 41mm Quartz seanaster is een heerlijk horloge. Gewoon kopen en lekker dragen. In de kluis hoort zo’n ding niet thuis.

4 likes

Lijkt me redelijk ongelofelijk als je de prijsvastheid van oudere Omega’s ziet. Wanneer je een populair model koopt zit je er goed mee in de toekomst. Ik heb zelf een oogje op de 176.007 en die is in 2 jaar tijd al ruim €500 gestegen in absolute prijs. (en daar zijn er nog aardig wat van gemaakt ook)

1 like

Toevallig vandaag mijn midsize quartz bond Seamaster 300m om. Wat @ducracer zegt, heerlijk horloge niet moeilijk doen en gewoon om doen. Perfecte grab and go die ook gewoon heel gaaf blijft. Heb hem al heel wat jaartjes en blijf er blij mee.

1 like

Ik zou gaan voor een SMPC of nieuwer

1 like