Omega Seamaster professional Diver 300

Goedemiddag leden,

Ik heb eventjes jullie hulp nodig, bij het eventuele aanschaffen van een Omega Seamaster professional diver 300. Vind de prijs behoorlijk hoog, maar zien jullie dit horloge nog meer waard worden? Of zeggen jullie niet meer kopen?

Groetjes Robbert

Ga je voor de investering??

1 like

Eventueel wel, Rolex heb ik al.
Dus wil nu een stap maken naar Omega.

Gewoon kijken wat je mooi vindt joh, boeien wat de waarde doet over 5-10 jaar.

5 likes

Dat klopt zeker, alleen aangezien deze omega in de loop van de tijd alleen maar duurder is geworden, wil ik niet dat ik binnen een aanzienlijke periode flink verlies lijd.

Als je dat risico niet wil lopen moet je het niet doen.

5 likes

Verlies lijdt je alleen als je verkoopt :grin:

4 likes

afbeelding
Nope

afbeelding
Yep

6 likes

Klopt, maar vind het een mooie klok.
Wil graag eens jullie mening hebben…… aanschaffen of niet meer doen? Wat is jullie verwachting?

Lekker kopen zou ik zeggen. Je bent hier onder ‘liefhebbers’ die nemen afschrijving voor lief😅🫣

2 likes

Man koop wat je leuk vind. Ouwe modellen blijven ook gewoon waarde houden of stijgen zelfs


2 likes

@Robbert1512 ligt die Rolex in de kluis??

2 likes

Gewoon kopen.
Ik heb er ook 2 toen nieuw gekocht.
En zijn nu veel meer waard!

2 likes

Jaa

Zonde!

6 likes

:man_facepalming:t3:

2 likes

Dankjewel, ga erover nadenken

1 like

Deze is wel Quartz … watch only dus ja…

1 like

Ik heb er nog eentje van de Ikea, maar het plan is er niet meer bij…

Als jij hem kan monteren is hij alvast meer waard… :grin:

3 likes

Quartz en/of watch only is bijna nooit een investeringsobject (rolex daargelaten), horloges in deze categorie zijn prima, maar wel om dan lekker zelf te dragen… heel misschien gaat ie mee met de inflatie, maar blijft altijd minder gewild door toekomstige liefhebbers. Heb je foto en prijs van die SMP die je op het oog hebt?

1 like