Te koop: Omega Seamaster Professional Diver 300M Blauw
Het verplichte (!) rijtje:
Merk en model: Omega Seamaster Professional Diver 300M Co-axial
Referentie: 210.30.42.20.03.001
Diameter: 42 mm
Soort uurwerk en kaliber: Omega 8800
Master Chronometer
Leeftijd: november 2021
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 23-11-2021
(Internationale) garantie nog tot eind november 2026
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set (omdoos, doos, rode boekje met operating instructions, kaartjes, w.o. international warranty)
Conditie (krassen, werking etc): 9/10
Extra: Omega OEM blauwe rubberen band + mooie blauwe lederen horlogeband (zie foto)
Verzendkosten of afgehaald: Het heeft mijn voorkeur om elkaar geografisch halverwege tegemoet te komen en op een openbare locatie tot een overdracht van mijn horloge te komen.
Vraagprijs: 4.600 euro
Betaling: bankoverschrijving via mobiel internet bankieren op plaats van overdracht
Ruil / inruil: Nee
Ook bij mij slaat het horlogevirus toe. D.w.z. ik heb interesse gekregen in een ander merk/model en daar moet geld voor vrij komen. Daarom heb ik na goed nadenken toch besloten om mijn prachtige Seamaster hier op het forum te koop aan te bieden.
Ik heb mijn Seamaster met stalen band nieuw gekocht. Ik heb hem uiteindelijk heel weinig gedragen. En dan ook alleen nog thuis! Hij heeft het grootste deel van de tijd in de kluis gelegen.
De werking van mijn Seamaster is uitstekend en hij ziet er nog zeer mooi uit. Daarom mijn kwalificatie van 9/10. Een koper heeft er een fantastisch horloge aan.
Ik heb er een OEM blauwe rubberen band bij gekocht, evenals een mooie blauwe lederen band. Uiteindelijk heb ik beide banden ook maar heel weinig gebruikt. Ze zijn dus nog vrijwel nieuw. Mijn aanbod en vraagprijs is inclusief beide banden.
Ik heb geprobeerd zo duidelijk mogelijke foto’s van mijn Seamaster te maken.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.