Omega seamaster professional echt?

Ik kan het mis hebben maar de bezel lijkt mij ook niet origineel. Heb zelf eenzelfde type gehad en deze lijkt op de foto toch wat donker van kleur. Het kan natuurlijk aan het licht liggen maar meestal zijn ze wat meer faded. Bezel inserts zijn via Omega niet los te koop (enkel de volledige bezel voor rond de 400E). Vaak word er via eBay een aftermarket versie geplaatst van 2 tientjes.

Daarbij klopt zoals eerder gezegd de secondewijzer niet en is de band gepolijst. Als dit zwaar gedaan is krijg je helaas niet meer het mooie reliĆ«f op de middenschakelsā€¦

De band kan natuurlijk ook ā€˜gepolijstā€™ zijn door het intensief dragen. Dat heeft de mijne ook wel. Verder lijkt ie mij okĆ©. Als de prijs goed is, waarom niet.

Het is wel een 41 mm.

Niet als je het goed doet. Scotchbrite strip kopen, band in lengterichting schuren langs een houten blokje (zodat de lijnen uitsluitend vertikaal lopen), de matte stukken zorgvuldig afplakken, en de glimmende delen met cape cod. Nog beter is demonteren en schakel voor schakel. Kost flink wat werk, maar zoā€™n band krijg je weer 90% oude staat. Maar ja, dat mag niet van de vintage gekkies :wink:

Deze lekker laten lopen. Band glimt als een malle, zit onder de krassen en aan de verlopen secondewijzer ga je je storen evenals de bekrasde bezel.

1 like

Die op mijn foto niet.

1 like

Ik heb de jouwe nog hoor Erik! ( met oranje tip):wink:

1 like

En toch mis ik m!

Bedankt allemaal,
Deze laat ik zeker lopen. Het horloge is dan origineel maar de verkoper vertrouw ik voor geen cent. Hij woont in Engeland het horloge stond in Duitsland te koop en hij wil de overdracht via een pools transportbedrijf gaan doen. :slight_smile:
Toch maar in ons eigen kikkerlandje gaan zoeken.

Hahahaha, wat een dude. Inderdaad hier 1 zoeken, gaan kijken, polsen en als het goed voelt: Kopen!!!