Omega seamaster professional echt?

Ik sta op het punt om een omega seamaster professional te kopen.
Het horloge bevindt zich echter in Groot Brittannië en ik kan het dus niet even vasthouden, beter bekijken, ruiken en als het even meezit nooit meer loslaten dus nu wil ik jullie graag vragen of jullie naar aanleiding van de foto’s iets zien wat misschien niet correct is. Bij voorbaat dank.



Op de blinkend gepolijste band na zie ik niets geks

Ziet er goed uit.
Enige wat me opvalt is de secondewijzer. Dacht altijd dat de “punt” rood was. Zo zie ik 'm ook op alle foto’s.
Maar kan ook aan mij onervarenheid liggen :wink:

Ja, die is echt. Inclusief het door het afgevende rode kunstleer beschadigde garantiekaartje. :smile: Is een bekend fenomeen… Als dit het horloge is dat ze je opsturen, heb je een echte. Band inderdaad wat enthousiast gepolijst.

Die secondewijzer punt hoort idd rood te zijn.

1 like

De verkoper heeft dit ook bij mij gemeld.
Ouderdom misschien.
De band blinkt inderdaad behoorlijk.

Die band is echt verpest. Ik zou um lekker laten voor wat ie is…

Bij die wat ik had was ie ook niet meer rood, maar oranje… maar die had dan ook flink wat jaren in de zon door gebracht. Stond m eigelijk beter als rood vond ik zelf :smile:

Ik mis m toch wel… kut bond, zie ze weer overal tegenwoordig

1 like

Een schuursponsje doet wonderen :wink:

Als je de pic uitvergroot, zie je dat de tip wit/geel-achtig is. Flinke “sunburn” wellicht…?

Al met al, vooral die bling-bling band, wellicht toch nog even verder kijken…? Zo’n stalen band nieuw kopen is een aderlating.

Oranje mag ook!

[URL=http://s231.photobucket.com/user/louisfortis/media/Photo009.jpg.html]

[/URL]

Een schuursponsje maakt meer kapot dan je lief is…

Horloge lijkt echt, maar die band … aj … die hebben ze m.i. echt wel een beetje verpest. Ik hoop niet dat ze ook andere delen van het horloge gepolijst hebben (zijkant hoort ook geborsteld). Afhankelijk van de prijs of het dan nog de moeite is, en hoe je hem zelf wil dragen natuurlijk.

Groet, Matthijs

Haha inderdaad zo kwam ik een keer een vertegenwoordiger tegen met een gloednieuwe auto. Er zat op de deur een doffe plek dus ik vroeg hoe dat komt. Zijn buurjongetje had er met een bal tegen aan geshopt en toen zat er een vieze plek op de deur. Dit had hij gezien en hij zei tegen het jongetje dat dit niet erg was als hij het zelf maar ging schoonmaken, en dat heeft hij gedaan. Met een schuursponsje.

2 likes

… echt wel …
Het is even sparen maar ik heb 2 jr geleden gewoon een nieuwe bij Otto Frei gekocht, wat een genot!

Bedankt voor het kijken en de informatie.
Ik denk dat ik de informatie als onderhandelingsvoer ga gebruiken. :slight_smile:

2 likes

Vreemde grote datumaanduiding heeft deze…

Is een midsize 2551.80

ah, duidellijk!