Omega Seamaster Professional Model 2255.80.00

Zo goed ? :wink:

Hier een review:

http://www.rolexreferencepage.com/seamaster/smp.html

heb jij deze ?

ik heb de quartz uitvoering, bijzonder model wat helaas niet meer in productie is.
ze zijn iig zeldzaam aan het worden en moeilijk te verkrijgen

lume is fantastisch (tu) (tu)
oogt met zijn 41mm groter dan hij werkelijk is

Je onderschat me weer ! :wink:
Ja, ik heb deze, en in automaat !
Ik heb dan weer geen Seiko monster, maar ik denk dat de lume van mijn Seamaster minstens even goed is. (tu)
Als ik nog es zin heb om mijn statief open te klikken maak ik es een lumeshot van deze. (Dat doe ik niet uit de hand, neen, die moet perfect zijn, aan ISO100 en vlijmscherp :wink: )

Prachtige aanwinst Marc, gefelicteerd (tu).
Zelf vind ik dit de mooiste wijzerplaatvariant van de SeaMaster. (Jammer dat Alpha deze niet heeft :wink: :D)

Groeten,

Martin

topper marc (tu)

mooie klok en bij deze vast een lume shot van een non-ac :slight_smile:

Mooi horloge Marc! Ik heb zelf dat model een paar keer in m’n hand gehouden (automaat)

Persoonlijk vind ik ‘mijn’ versie mooier, maar ik moet bekennen dat ik 'm met de zwaardwijzers van de 2255.80.00 nog mooier zou vinden.

Wel, ik vind de “zwaardwijzers” mooier, maar voor “erbij” heb ik dan toch nog de Alpha-versie van de Bondwatch gekozen :wink:

Smaken verschillen nu eenmaal, en ik kon het bedrag maar één maal uitgeven.:wink:

Gefeliciteerd Marc
(tu)

Hennie Schreef:

Gefeliciteerd Marc
(tu)

sniet nieuw hoor - ik heb hem al een tijdje.
Wellicht vergeten te posten
 (:smiley:

Dit blijft toch het mooiste Seamaster-model, vele malen mooier dan het Bond-model. Ik had de quartz uitvoering, helaas verkocht,maar er komt er echt weer een!
Veel draagplezier!

Eric

Een bijzonder mooi bezit.(kwijl)ik hoop dat je er veel genoegen aan beleefd.
Gr,
Lone RyderB)-

Hoi,

Prachtige Seamaster, ik vind vooral de andere wijzerplaat t.o.v. de bond lmt versie die ik heb, helemaal goed. Ook het andere type band past perfect in het geheel. Een Omega om met gepaste trots te dragen.

Groet,

Nico.

Nogmaals, een top klok!

Passende band bij deze zwarte dressy sporter. Vond destijds ook zo goed dat Omega de datumring in 't zwart heeft uitgebracht. Staat er discreet & mooi bij.

Vind persoonlijk de seconde wijzer beter bij de skeletonhands passen.