Via Google ben ik hier terecht gekomen en zit momenteel met de volgende vraag:
Onlangs heb ik vaders Omega Seamaster Professional TI gekregen (jullie kunnen zich voorstellen dat ik 60 gaten in de lucht sprong), en het is uiteraard een pracht horloge.
Nu weet ik dat ze niet meer gemaakt worden (de titanium versie) en ik weet ook wat hij in FL gekocht heeft. Hebben jullie een idee van de waarde van het horloge? Niet dat ik hem weg doe, het gaat me meer om de verzekering…
Hij heeft hier en daar een paar lichte gebruikerssporen, maar geen echte krassen. Kunnen jullie een schatting doen?
Mooi, heb ik in ieder geval een schatting voor de verzekering. Ik zal inderdaad wat hoger inzetten, oververzekerd zijn in dit soort gevallen kan niet schaden…
Dat is het punt. Voor mijn verzekering (ik woon in Duitsland) is het niet nodig, en ik moet voor een Omega dealer minimaal een uur rijden… Dus als ik me door een paar experts alhier die rit besparen kan.
Proficiat! Van de huidige waarde weet ik niet zo veel. Wel dat die rotor lekker ‘spint’ en je hele horloge ‘meetolt’. Voelt voor mij zowat als het beest leeft. Want wat een dikke klok is ie, vooral door z’n bescheiden breedte.