Omega seamaster racing

Forum - ik zat te kijken ergens op e-bay en zag daar een Omega Speed - of Seamaster Racing??..weet iemand hier meer over??..het leek een nepper, althans ik denk dat je anders niet kunt bieden vanaf € 250…ik zou er verder geen acht op slaan maar het is een prachtig model, dat ik niet kan terugvinden op de Omega-site…wie weet meer??..wetman.

Bieden vanaf 250 euro gebeurt vaker. Gaat om laatste bod…

Heb je een link of een item-nummer?

Was het misschien zoiets?

snooker - nee het was niet het door jou getoonde exemplaar…ik heb hem nog nooit eerder gezien maar ik kan inmiddels de advertentie ook niet meer terugvinden…ik heb wel een fotootje op de computer maar geen zin om door de omslachtige procedure van het foto’s plaatsen te gaan…op de één of andere manier heeft het horloge indruk op me gemaakt, terwijl de nep ook zomaar kan reiken tot een ding dat helemaal geen omega is…nou ja, het is ook niet zo belangrijk, bedankt voor de aandacht…wetman

Volgens mij zijn er van de Speedmaster racing diverse modellen leverbaar geweest.
Met rode, gele, carbon en nog wat andere kleuren wijzerplaten.

Is de Speedmaster Racing niet dat model van M. Schumacher voor zijn zoveelste wereldtitel ? ( Die hij dit jaar waarschijnlijk / gelukkig niet gaat binnenhalen )

Bedoel je misschien zoiets?

Klopt Lucien, er wordt ieder jaar een ander model uitgebracht in de Schumacher lijn.
Hier vind je er een aantal, die van 1995 t/m 2003:

http://www.stevew62.netfirms.com/schuey.html

ik ben er al uit…het is een nooit bestaand model, aldus de directe mail die ik terug kreeg naar aanleiding van de foto…fake- forgery - nep - namaak - kortom twee keer niks is niks