Hij loopt uit mijn budget, maar dat had ik al gedacht.
Tijdens mij ebay rondgang kwam ik dit unieke horloge tegen. Ik dacht meteen, die dial ken ik. En ja hoor, het is de zeer zeldzame “Darth Vader” dial. Hier wordt grof geld voor betaald. Maar wat doet die in een Omega Soccer watch. Afijn, kijk zelf maar.
De prijs is toch wel redelijk, maar hoeveel ben je dan npg kwijt aan reparaties, ik neem aan dat je jezelf dat niet toevertrouwt.
Vanwaar trouwens de naam “Darth Vader”?
De prijs is toch wel redelijk, maar hoeveel ben je
dan npg kwijt aan reparaties, ik neem aan dat je
jezelf dat niet toevertrouwt.
Vanwaar trouwens de naam “Darth Vader”?
De prijs zal nog wel stijgen in twee dagen. Ik gok dat ie rond de 1200-1400 weg zal gaan. Wil je weten waar de bijnaam Dark Vader vandaan komt, tik ‘omega’ en ‘darth vader’ in Google en je krijgt genoeg hits.
Overigens een gaaf horloge. Ik vind het een geslaagde combie, al zal het niet zo horen. Beetje flauw van de verkoper dat hij er geen melding van maakt in de advertentie. Gezien zijn andere advertentie’s heeft hij er wel verstand van.
Als hij er verstand van zou hebben zou hij de dial apart verkopen, de dial alleen is al uniek. Soccerwatch dials zijn nog wel eens te krijgen,Darth Vader dials in de losse verkoop zijn erg zeldzaam.
Idd dat zou die beter kunnen doen, al vragen ze voor een soccer dail ook alwel aardige bedragen…maar zeker minder dan de darth vader dail. En dan zou het horloge ook kloppen met een soccer dail. Maar waarschijnlijk heeft de verkoper zijn huiswerk niet gedaan
jantje.vlaam Schreef:
Als hij er verstand van zou hebben zou hij de dial
apart verkopen, de dial alleen is al uniek.
Soccerwatch dials zijn nog wel eens te
krijgen,Darth Vader dials in de losse verkoop zijn
erg zeldzaam.