Nu al een tijdje horloge/ Omega liefhebber. Vandaar mij maar eens aangemeld op dit forum. Draag nu sinds vorig jaar een moonswatch en ben van plan om toch maar eens een “echte” Omega aan te schaffen. Na verschillende modellen te hebben bezichtigd, besloten om voor een 25418000 te gaan. Wil het horloge met papieren aanschaffen wat het nog best lastig maakt om een mooie te vinden. Op dit moment staat er een 25418000 op Chrono24/ Marktplaats te koop bij een particulier. Dit horloge heeft bij Leon Martens (Maastricht) enkele maanden geleden een grote servicebeurt gehad waarbij onder andere de wijzerplaat en wijzers zijn vervangen. Dit omdat er in de originele wijzerplaat een stofje in het golfpatroon zat (was niet te verwijderen). De originele wijzerplaat is niet meer aanwezig, maar neem aan dat als de wijzerplaat vervangen wordt door Leon Martens dat dit dan een authentieke Omega wijzerplaat betreft. Zou het feit dat de wijzerplaat is vervangen, voor jullie een rede zijn om het horloge niet te kopen? Of is dit geen probleem omdat de wijzerplaat (hoogstwaarschijnlijk) wel authentiek is?
Super mooi horloge, heb het horloge 1 jaar gedragen en nu 22 jaar netjes opgeborgen in mijn James Bond kastje. Ik heb dan de quartz " goldeneye" versie. Maar echt een pracht horloge om te zien👌🏻
Ben inderdaad ook opzoek naar de Quartz, uiteraard vanwege Goldeneye. Lijkt me lastig om je ervan te weerhouden hem te dragen, maar er naar kijken is natuurlijk al geweldig! Daarbij begint het horloge zeldzaam te worden in deze staat.