Omega seamaster

Ik heb in mijn collectie een Omega seamaster 18 k goud . Voor hoeveel zou ik dit horloge kunnen verkopen?

Drie stuivers en een knoop.

11 likes

Grappig @Selie

2 likes

Wat denk je zelf ? :slight_smile: (beetje Fake)

1 like

5 likes

Wat is er grappig aan?

1 like

Nep omega in 18 krt koper. Kan je zo weggooien.

2 likes

Ik ben geen vintagekenner, maar ik kan me niet voorstellen dat Omega dat horloge met die scheve letters uit de fabriek heeft laten gaan.

Of met die wijzers die niet bij de markers passen qua kleur…of met dat slecht afgewerkte logo.

Dus @Selie zat best goed met zijn richtprijs.

8 likes

Gokje, het goud gehalte en de Omega driehoek staan achterop, of niet?

4 likes

Schoolvoorbeeld van een fake.
FF de zoekfunktie gebruiken om de link te vinden die ik al meerdere keren heb geplaatst…

Er staat Omega op dus moet het wel een echte zijn,ondanks wat de kenners ook zeggen…
:sunglasses:

Nou vooruit dan maar ter lering ende vermaak

Staat er nu een Omega logo op of is het een U op de kop?

Dus je biedt hem eerst te koop aan aan iemand die een (overigens ander model) seamaster zoekt.


Daar wordt je ook al verteld dat die fake is, vervolgens open je alsnog dit topic.
Bijzonder :thinking:

5 likes

Ik denk dat hij er zelf de hoofdprijs voor betaald heeft.

Je hoeft er toch niet voor gestudeerd te hebben, om te kunnen zien dat dit echt fake is. Niet alleen fake, maar ook nog een slechte fake :unamused:

Geweldig! Ik zie inderdaad in een ander topic dat je hem ook nog probeert te slijten…

Ik wist trouwens niet dat goud kon roesten…

3 likes

Ik denk dat ie de boel in de zeik neemt en heel goed weet dat ie probeert een nepper te verkopen. Hij gaat eigenlijk net te ver vind ik :unamused:

3 likes

Je kan toch op je vingers natellen dat er op een horlogeforum mensen zijn die gelijk doorhebben dat er een nepper aangeboden wordt?

Dus of de aanbieder was sterk in de overtuiging dat het om een origineel ging,of hij was er van overtuigd dat wij het toch niet zouden zien.

1 like

Dat denk ik, of denkelijk hoopte hij daarop…