Ik ben nieuw hier op het forum nu de laatste tijd mijn interesse voor vintage horloges aan het groeien is, maar ik er eigenlijk nog niet veel van weet. Ik heb een omega seamaster op het oog en hoop dat jullie mij hier mee kunnen helpen. Het volgende model (met de 12 in de top) krijg ik niet zo snel gevonden. Hoe beoordelen jullie dit horloge en wat mag het ongeveer kosten? Het glas is beschadigd, er staat geen omega logo op de kroon, hij loopt wel maar de beste man heeft geen idee wanneer deze voor het laatst geserviced is geweest aangezien hij 'm al lang niet meer heeft gebruikt.
Je foto is van slechte kwaliteit maar ondanks dat lijkt dit horloge vooral een (hele slechte) namaak!
Zou er geen stuiver voor geven; ok eentje dan voor het bandje
Heb de verkoper gezegd dat ik na navraag te hebben gedaan te horen heb gekregen dat het wellicht om een namaak gaat. Staat nu toch op ‘gereserveerd’… Blij dat ik niet de koper ben!
Het is geen namaak, er zit vast een omega uurwerk in en de kast is waarschijnlijk ook wel Omega alleen is de wijzerplaat door een amateur opnieuw beschilderd.
Daardoor dus niet meer origineel en de waarde veel lager dan een origineel exemplaar.