Omega seamaster

Iemand die kan zeggen of dit al dan niet echt is? Zelf heb ik te weinig kennis van Omega horloges

!

1 like

Ik kan wel zeggen dat de foto’s niet echt scherp genoeg zijn voor een goed oordeel.

3 likes

Eens. Een een tikje grotere foto’s mag ook wel, kunnen we even ‘inzoomen’.

Wat moet 'ie kosten?
Geeft vaak ook wel een goede indicatie, … too good to be true is meestal gewoon waar. :wink:

Ziet er ook figuurlijk vaag uit: vooral die bezel kan beter met de driehoek die er net niet op lijkt te passen en de 2 van 20 die dicht tegen de buitenste rand aan schuurt.

Ben ook benieuwd naar de prijs. Moet de 45mm voorstellen deze?

Ik hen vooralsnog vrij positief al zou ik graag scherpe fotos van de caseback en de plaat en bezel willen zien (laatste voor scherpte van de printing). Maar die pip vind ik er niet heel gek uitzien hoor. Maar met slag om de arm, want deze foto’s zijn gemaakt met een aardappel volgens mij.
Die datum met donkere schijf zo keurig in vakje vind ik ook goed. Maar nogmaals: scherpere pics please!

Dit zijn wel de meest gekopieerde Omega-modellen onderhand, en op grond van deze foto’s kan ik er ook niks mee. Even een beetje je best doen daarop. :+1:

Ik neem met mijn mobiel (Samsung S40) tegenwoordig betere foto’s dan met mijn eenvoudige Nikon camera’tje (van 10 jaar oud weliswaar, maar toch).

Op deze vage foto’s lijkt het wel een echt kistje😀.

Fotos zijn niet van mij, dus kan ni scherper sorry :sweat_smile:

Mag gesloten worden :+1::sunglasses:

En wat is je conclusie? Eerst advies vragen en dan zonder toelichting sluiten is niet zo netjes :wink:

2 likes

Mijn excuses🤦‍♂️
1: persoon wil/kan de papieren niet voorleggen
2: krijg geen foto’s van de caseback en het binnenwerk wil hij ook niet tonen.
3: rode markers op een seamaster ken ik maar 1 model van en is dan ook een limited edition als ik het goed voor heb.
4: prijs is too good to be true (99% procent van de gevallen, maar je weet nooit)
5: persoon wil niet afspreken bij een omega verdeler om zo uit te sluiten of het al dan niet een echte is ( op mijn kosten)

Goed genoeg?:innocent:

7 likes

Haha dat zijn nogal wat rode vlaggetjes zeg. Wat vroeg hij ervoor?

1 like

Klopt wat je zegt maar omdat ik er niet genoeg van kende wou ik wat raad van de leden hier. Hij vroeg 1,4k.

2 likes

Ik denk echt…maar mss gestolen :thinking:
Bij dit model zit de HE valve bij de neppers standaard te laag en de lume pip was een weggevertje.
Bij deze wazige foto’s lijkt dit okay.
De normale waarde zou zo’n E2000-E2300 moeten zijn.

2 likes

Stel dat hij echt is maar gestolen dan wil ik er zeker niets mee te maken hebben…

Ik zou hem heel hard uitlachen.

1 like

@Jur mag op slot