Omega Seamaster

Heren (en dames?),

Het bloed kruipt waar het niet gaan kan…Na ruim een half jaar geleden een Martin Braun Grande Chrono te hebben gekocht knaagt het toch weer om er een horloge bij te kopen. Echter wel een ietwat ander soort want Martin heeft nog steeds mijn hart gestolen. Ik wil een wat robuuster horloge dat voorzien is van stalen band en waterdicht is. Nu voldoet de Seamaster aan alle eisen. Nu moet ik alleen nog overtuigd worden dat dit horloge daadwerkelijk een goede koop is en ik ben tevens benieuwd naar de ervaringen van leden of bekenden met dit horloge. Daarnaast mag je je mening vanzelfsprekend ook uiten!

Nog even een voorbeeld om aan te geven om welk horloge het gaat:

Alvast bedankt voor jullie reactie!

Met vr. gr.

Jeroen

Van harte met je Seamaster, geweldig robuste klok…

Ik zelf heb er ook een gehad, verkocht omdat de mijne mid-size EN quartz was…
Anders had ik hem ZEKER nog gehad…

Veel draagplezier…

Nou Jeroen, de zegen van GJ heb je :D.

Gerwin

De ‘oude’ typen Seamasters (zoals deze) zullen schaars worden nu het type met co-axiaal in de markt gekomen is. Waarom nog niet een stapje verder en de (oude) Seamaster 007 JB aangeschaft? Die zijn nog te vinden en worden zeker gewilde verzamelaarsobjecten. Veel succe met je keuze.
Een Seamaster was zelfs in 1969 al een goede keuze:

hans cp

Gisteren ook met een grote smile op mijn hoofd naar James Bond gekeken.

Vesper: "You boys with your fancy suits and overpriced watches. What is that by the way, Rolex?"
James (met grijns op zijn gezicht): “Omega”

Ik vind 'm niet zo mooi…

Dit type Omega’s vind ik echt prachtig. Heb je deze zelf in bezit Hans?

Ja, sinds een paar weken. Ferrie Schweitzer heeft hem “gevonden” en opgenapt. Ik zal een foto van ‘ervoor’ plaatsen

Hoeft niet… Maar morgen hoop ik de Nomos Orion met de gouden markers te bestellen, die vind je wel mooi toch? :slight_smile:

mij bevalt hij prima
als setje…

met leer…

en voor de slecht ziende onder ons :wink:

Jaaaah! Die is mooi! Voor je vrouw toch? :wink:

Dat is wel een heel net exemplaar geworden. Prachtig.

In het begin moest ik erg wennen aan de felle kleuren, maar ik raak er meer en meer aan gewend. Doet het leuk tussen de zwarte Speedmaster en de cremekleurige Broad Arrow.

UIteraard, voor wie anders :slight_smile:

De SMP300 vind ik persoonlijk een van de beste buys op het moment. Het model op de foto is het model dat zeer spoedig niet meer verkrijgbaar zal zijn. Ik ben net terug uit Dubai, en in de Omega store in The Mall of Emirates kun je dit model al niet meer kopen.
Dit model is tweedehands nu nog te verkrijgen voor onder de 1000 euro.

Zijn opvolger heeft zeker enkele extra’s, maar ook de meerprijs is stevig te noemen.

gr,
Hans Mennink